۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۷۸۸۳
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

مدیریت و استفاده بهینه از منابع آب از راه‌کارهای کاهش عوارض خشکسالی است

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مدیریت و استفاده بهینه از منابع آب یکی از راه‌کارهای کاهش عوارض خشکسالی است اضافه کرد: ما در کشور با بحران آب و کمبود بارش مواجه هستیم و باید به دنبال استفاده از فناوری‌هایی باشیم که بتواند کمکی در صرفه جویی در مصرف این منابع داشته باشد.
مدیریت و استفاده بهینه از منابع آب از راه‌کارهای کاهش عوارض خشکسالی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل پیرعلی رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در جلسه ارزیابی طرح کنتور هوشمند آب اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه آب موجب افزایش بهره‌وری و جلوگیری از هدررفت منابع می‌شود و از همین‌رو رفتن به سوی استفاده از این فناوری‌ها می‌تواند در مصرف درست و بهینه موثر باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت و استفاده بهینه از منابع آب یکی از راه‌کارهای کاهش عوارض خشکسالی است اضافه کرد: این درحالی است که ما در کشور با بحران آب و کمبود بارش مواجه هستیم و باید به دنبال استفاده از فناوری‌هایی باشیم که بتواند کمکی در صرفه‌جویی در مصرف این منابع داشته باشد.

رییس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری به حمایت‌های پارک علم و فناوری از طرح‌های فناور در حوزه صنعت آب از جمله سیستم اسکادا و تلمتری تصفیه‌خانه‌ها، کنتور هوشمند آب و... اشاره و اضافه کرد: برگزاری همایش شهر الکترونیک آب یکی دیگر از اقدامات این پارک است که در تیرماه سال آینده در شهرکرد برگزار خواهد شد.

پیرعلی ادامه داد: این همایش که در سطح ملی و به همت پارک علم و فناوری و اداره آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود می‌تواند در این راستا بسیار موثر باشد.





انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۸:۴۲

6 Jan 2020