۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۲۵۸۰۳

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرکرد

مرحله نهایی رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با رمز مقدس "یا اباعبدالله الحسین علیه السلام" در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار شد.
برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ آخرین مرحله رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با حضور پرشور چهار گردان بیت المقدس و دو گردان امام حسین علیه السلام بعد از صبحگاه مشترک با گردان های بسیجی الزهرا سلام الله علیها، کوثر، گردان های بسیجی ادارات و ارگان های مختلف در سی و ششمین سال تأسیس بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در منطقه عمومی شهرکرد برگزار شد.

سردار رضا محمدسلیمانی با اعلام رمز مقدس " یا اباعبدالله الحسین علیه السلام" ، دستور شروع عملیات رزمی و حرکت یگان های بسیجی به سمت اهداف از پیش تعیین شده را صادر کرد و عملیات های هلی برن، آتش تهیه و آتش و حرکت اجرا گردید.

گفتنی است: این رزمایش از روز گذشته با فراخوانی، سازماندهی و استقرار گردان های بسیجی در شهرستان شهرکرد کلید خورده بود و امروز نیز اجتماع عظیم ۷هزارنفری بسیجیان در صبحگاه مشترک با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام،فرماندهان رده های بسیج، استاندار، معاونین استاندار، مسئولین، نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس و یگان های منتخب بسیج از اقشار مختلف و عشایری ادامه یافت.

گفتنی است: تاکتیک های مختلف و برنامه های فرهنگی بصیرتی متعددی از روز گذشته در منطقه به اجرا درآمد و امروز نیز عملیات آزادسازی مناطق تحت تصرف دشمن فرضی با موفقیت کامل انجام شد.

شایان ذکر است: اجرای عملیات آتش، دفاع از کوی و برزن، کمین و ضد کمین، عملیات ضد هلی برن و تسخیر نقاط در تصرف دشمن فرضی از برنامه های روز پایانی رزمایش الی بیت المقدس در منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد بود.

به گزارش بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان "شکوه ایستادگی"، همزمان با سراسر کشور در شهرستان های ۹گانه استان چهارمحال و بختیاری نیز به مناسبت سی و ششمین سال تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، برگزار شد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۳:۴۲

27 Dec 2019