۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۳۵۶۱۳
آغاز اردوي جهادي 10 روزه در بروجن

پاسداران براي کمک به عشاير "سرپير" آستين همت بالا زدند

فرمانده سپاه بروجن از آغاز اردوي جهادي 10 روزه گروه "ولايت سپاه" براي خدمت رساني به عشاير روستاي سرپير بخش گندمان خبر داد.
پاسداران براي کمک به عشاير "سرپير" آستين همت بالا زدند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: گروه جهادي "ولايت"متشکل از پايوران سپاه به مدت ۱۰ روز در سه مرحله به عشاير منطقه سرپير خدمت رساني مي کنند.

وي با بيان اين که جهادگران در مرحله اول به تسطيح و بازسازي جاده دسترسي عشاير نعل اشکنان سرپير پرداختند، گفت: جهادگران در مرحله دوم اقدام به بازسازي و احداث خانه محرومين در روستاي سرپير مي کنند.

کيهاني خاطر نشان کرد: در مرحله سوم جهادگران در عرصه هاي فرهنگي، بهداشت و امداد، پزشکي و ... به عشاير منطقه سرپير خدمت رساني خواهند کرد.

فرمانده سپاه بروجن افزود: "خودسازي" در زمينه فردي و "محروميت‌زدايي" از روستاهاي کم برخوردار از جمله برکاتي است که فعاليت‌هاي جهادي براي جهادگران به دنبال دارد.

کيهاني ادامه داد: کار جهادي در مناطق محروم طراوت در روحيه مردم را جاري و ساري کرده و روح اميد و نشاط و شادابي را تقويت مي کند.

وي اضافه کرد: محروميت‌زدايي در نهايت باعث نشستن لبخند بر لبان اقشار ضعيف جامعه خواهد شد و اين بهترين ثمره اردوهاي جهادي است.

فرمانده سپاه بروجن همچنين گفت: جهاد و خدمت براي ساخت‌وساز، آباداني و رفع محروميت از مردم بي‌بضاعت برگرفته از فرهنگ و جهاد هشت سال دوران دفاع مقدس است.

کيهاني ضمن بيان اين که هدف از اردوهاي جهادي خودسازي و کمک به محرومان است، تصريح کرد: اين ارودها مي‌تواند در شناخت و درک محروميت‌ها بسيار تأثيرگذار باشد.

وي اردوهاي جهادي را فرصت مناسبي براي آشنا شدن با درد و مشکلات مردم در مناطق محروم دانست و گفت: اين اردوها از نظر کيفيت و آشنا شدن با درد مردم و معنويات با ديگر اردوها قابل مقايسه نيست.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۶:۰۹

16 Jan 2020