۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۳۳۱۲۹
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران در بازرسي از این سه دستگاه کشنده هشت دستگاه ژنراتور برق بزرگ،۸۰ دستگاه موتور برق و یک هزار و۵۰۰ قلم لوازم آرايشي فاقد مدارك گمركي به ارزش ۱۷ ميليارد و ۶۰۰ ميليون ريال كشف و سه نفر را نيز در اين رابطه دستگير کردند.
کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار كرد: در پي كسب خبري مبني بر سوءاستفاده قاچاقچيان از محورهاي مواصلاتي استان جهت حمل كالاي قاچاق موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با بیان اینکه ماموران با اجرای طرح ايست و بازرسي در محور ياسوج–لردگان، محل "پل قرح" به سه دستگاه كاميون كشنده مشکوک شده و دستور توقف دادند اضافه کرد: پس از هماهنگي با مقام قضائي، ماموران در بازرسي از اين خودرو ها هشت دستگاه ژنراتور برق بزرگ،۸۰ دستگاه موتور برق و یک هزار و۵۰۰ قلم لوازم آرايشي فاقد مدارك گمركي به ارزش ۱۷ ميليارد و ۶۰۰ ميليون ريال كشف و سه نفر را نيز در اين رابطه دستگير کردند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختياري از معرفي متهمان به مراجع قضائي خبر داد و تاکید کرد: قاچاق كالا ضربات جبران ناپذيري به بدنه اقتصادي كشور وارد مي كند كه نيروي انتظامي با اين مفسدان اقتصادي برخورد قاطع و قانوني كرده و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

وی در انتها از مردم استان خواست موارد مشکوک را هرچه سریع تر از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند تا با خلاف کاران برخورد جدی شود.

دستگيري۷ سارق با ۱۶ فقره سرقت در چهارمحال و بختياري

سرهنگ فضل الله برزوئي در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پي وقوع چندين فقره سرقت خودرو، قطعات و محتويات داخل خودرو، مغازه و اماكن خصوصي رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي شهرستان هاي شهركرد، لردگان، بروجن و كيار با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه هاي سرقت موفق شدند ۷ سارق را دستگير كنند.

اين مقام انتظامي درپايان گفت: در تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به ۱۶ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتويات داخل خودرو، مغازه و اماكن خصوصي اعتراف كردند كه متهمين جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

بيش از ۶۱ ميليون ريال خلافي در كارنامه پژو پارس 

سرهنگ حمزه رفيعي رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ماموران پليس راهور شهرستان بروجن يك دستگاه سواري پژو پارس را به علت انجام تخلف حادثه ساز متوقف كردند.

وي ادامه داد: در استعلام از سوابق اين خودرو مشخص شد داراي ۶۱ ميليون و ۱۵۰ هزار ريال جريمه پرداخت نشده و ۴۳ فقره تخلف حادثه ساز است بيشترين تخلف ثبت شده براي اين خودرو تخطي از سرعت مجاز ،سبقت غير مجاز و انجام حركات نمايشي و مخاطره آميز بوده است.

سرهنگ رفيعي در پايان خاطرنشان كرد: اين خودرو طبق ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي به پاركينگ منتقل شد.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۵:۳۸

17 Feb 2020