۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۰۱۵۹
در شهرکرد و فارسان/

2 سينماي ديجيتال در چهارمحال و بختياري راه اندازي مي‌شود

معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع انساني انجمن سينماي جوانان ايران گفت: سينماي ديجيتال در استان چهارمحال و بختياري راه‌اندازي مي‌شود و راه‌اندازی اين دو سينما براساس تفاهم‌نامه موجود و با همکاري انجمن سينماي جوانان ايران، سازمان امور سينمايي و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان است.
2 سينماي ديجيتال در چهارمحال و بختياري راه اندازي مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ معاون برنامه‌ريزي و توسعه منابع انساني انجمن سينماي جوانان ايران در ديدار با مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري در شهرکرد، از راه‌اندازي دو سينماي ديجيتال در شهرهاي شهرکرد و فارسان خبر داد.

علي جعفري گفت: اين دو سينما براساس تفاهم‌نامه موجود و با همکاري انجمن سينماي جوانان ايران، سازمان امور سينمايي و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان راه‌اندازي مي‌شود.

وي، توسعه سينماهاي ديجيتال در شهرهاي مختلف ايران به جهت افزايش سطح کيفي فيلم‌هاي توليد شده در سال‌هاي اخير و همچنين استقبال خوب مردم را از برنامه‌هاي اين انجمن بيان کرد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري هم در اين نشست انجمن سينماي جوان را جزئي از بدنه اين اداره کل دانست که مي‌تواند در توسعه فرهنگ سينمايي و توليد فيلم کوتاه نقش‌آفرين باشد.

جواد کارگران همچنين از برنامه‌ريزي براي تبديل شدن مجتمع فرهنگي هنري غدير شهرکرد به سينما ديجيتال، با همکاري انجمن سينماي جوانان خبر داد.

مدير امور استان‌هاي انجمن سينماي جوانان ايران هم گفت: نمايندگي انجمن سينماي جوانان در شهرستان بروجن چهارمحال و بختياري ايجاد مي‌شود.

طيبه فلکيان با بيان اينکه اعطاي نمايندگي به ديگر شهرستان‌هاي اين استان هم در دست بررسي است، افزود: انجمن سينماي جوانان کشور آمادگي ايجاد دفاتر در نقاط مختلف کشور را دارد.

استان چهارمحال و بختياري در حال حاضر داراي دو سينماي فعال در شهرهاي شهرکرد و بروجن است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۷:۲۴

19 Jan 2020