۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۴۱۱۹
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

حقوق هاي نجومي مردم رانسبت به نظام و انقلاب دچار شک و ترديد مي کند/نبايد به مردم وعده دروغ داد، قول ما عمل بايد باشد/ در حوزه اقتصاد مقاومتي تج

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: رفتارهاي بعضي از مسئولين که حقوق هاي نجومي مي گيرند مردم را نسبت به انقلاب و نظام دچار شک و ترديد مي کند.
حقوق هاي نجومي مردم رانسبت به نظام و انقلاب دچار شک و ترديد مي کند/نبايد به مردم وعده دروغ داد، قول ما عمل بايد باشد/ در حوزه اقتصاد مقاومتي تج
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سردار علي محمد اکبري، فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري در سفر به دهستان موگويي و در آيين افتتاحيه حوزه مقاومت امام موسي کاظم (ع) خويه در جمع مردم خويه و سرآقاسيد با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي اسلام، انقلاب و شهداي مدافع حرم گفت: استان چهارمحال و بختياري 2437 شهيد  در راه انقلاب و نظام و 11 شهيد مدافع حرم تقديم نظام و انقلاب کرد.

سردار اکبري افزود: بدانيد که مردم استان چهارمحال و بختياري چه در دوران انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و چه دفاع از حرم آل الله، جزء اولين ها بود چون اولين شهيد بسيجي مدافع حرم از استان ما بوده است چون اولين شهيد مدافع حرم از جامعه پزشکي استان بود.

وي بيان داشت: شهدا رفتند به شهادت رسيدند و اين انقلاب را به دست ما دادند عده اي جوان و عده اي نوجوان در اين راه به شهادت رسيدند در راهي که اين عزيزان رفتند ما داريم از استان چهارمحال و بختياري که قطع يقين مناطقي دهستان موگويي که تا سال 63 راه ماشين رو نداشتند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: وصيت شهدا اين بود که مسئولين در همه حال به فکر مردم باشند، ياد آنها بايد گرامي داشته شود، ياد کسي که آنها را پرورش داد در دنيا انقلابي عظيم به پا کرد و امروز امثال ما که همه عشاير زاده ايم آنچه داريم اگر آبرويي هست از امام راحل (ره) و رهبري است از شهدا عزيز ما هست.

سردار اکبري افزود: اگر حسينيه اي درست مي شود اگر جاده اي درست مي شود اگر حوزه مقاومتي درست مي شود و اگر خدمتي مي شود به دستور مقام معظم رهبري است.

وي خاطرنشان کرد: بدانيد مردم ما در 12 فروردين 58 بيش از 98 درصد از مردم به جمهوري اسلامي راي دادند که چه شود، که حکومتي سرکار بياييد که اسلامي باشد تا کساني که در راس کار هستند خدمتکار و نوکر مردم باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: شما مي بينيد که بعد از مقام معظم رهبري که خدمت صادقانه داشت، چندين رئيس جمهور آمدند، خيلي چيزي از بقيه نمي بينيم، کدام يک طبق فرموده امام که فرمود ما نوکر مردم هستيم خود را نوکر مردم معرفي کردند، کدام رئيس جمهور يا وزير اينگونه صحبت کردند. 

سردار اکبري تصريح کرد: رفتارهاي بعضي از مسئولين که حقوق هاي نجومي مي گيرند مردم را نسبت به انقلاب و نظام دچار شک و ترديد مي کند وقتي مي بينند فلان وزير که وکيل در اختيار دارد و ماهي 50 و يا 60 ميليون حقوق مي گيرد، نا اميد مي شوند.

وي گفت: امروزه بنده نماينده فرمانده کل سپاه پاسداران کشور بعنوان خدمتگذار شما حضور دارم که اين را بدون تعارف خدمت شما عرض مي کنم اگر ماها خودمان را خادم دانستيم شما هم احترام خواهيد گذاشت.

سردار علي محمد اکبري در ادامه گفت: نبايد به مردم قول دروغ داد، قول ما عمل بايد باشد اگر توانستيم کاري انجام دهيم اول خودمان ثوابش را مي بريم و دوم هم خدمتي است که به همنوعان خودمان است.

وي با طرح اين سوال که چرا چندين سال مقام معظم رهبري شعار سال را اقتصاد مقاومتي مطرح مي کنند؟ افزود: چون در اين سه سال نتوانستيم در حوزه اقتصاد مقاومتي کاري انجام دهيم به عبارتي تجديد شديم چون به دستور رهبري عمل نکرديم، چون گوش مسئولين به طرف غرب بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري بیان داشت:شما يک معلم در نظر بگيريد وقتي ميبينه که دانش آموز از درس نمره نمي آورد آن شاگرد را تجديد مي کند، دقيقا ما در بحث اقتصادي مقاومتي تجديد آورديم که رهبري سه سال را به همين شعار نامگذاري کرده است.

سردار اکبري با ابراز ناراحتي از عده اي از مسئولين گفت: در مسيري که مي آمديم عزيزان زيادي در روستاها اعتراض مي کردند که چرا مسئولين قول دروغ مي دهند چرا قول میدهند و ديگه پشت سر را نگاه نمي کنند.

وي افزود: مردم ما آگاه هستند فرق بين مسئولين خوب و بد را مي دانند بايد تا در توان داريم به مردم خدمت صادقانه انجام دهيم.

سردار اکبري بيان داشت: با افتتاح پايگاه هاي بسيج امنيت منطقه تامين مي شود و نيروهاي انقلابي تربيت مي شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: اين نظام و انقلاب با اقتدار تداوم دارد چرا که بر سه اصل رهبر ولايي، مکتب ولايي و مردم ولايي استوار است، چيزي که همه اين سه مورد در مردم استان چهارمحال و بختياري وجود دارد چراکه اولين شهداي قبل و بعد از انقلاب بختياري بود دوم اينکه اولين کساني که با امام راحل بيعت کردند در 19 بهمن 57 بختياري ها بودند، و سوم اينکه بيشتر سلاح مجاز در بين بختياري ها وجود دارد اما تاکنون يک تير بسمت نظام و انقلاب شليک نشده است.

وي با اشاره به در پيش بودن انتخابات گفت: مشارکت و حضور حداکثري آحاد مردم در صحنه حساس انتخابات مي تواند پايه هاي نظام را مستحکم تر کند.

سردار اکبري با اشاره به اينکه مردم بايد در انتخابات حضور حداکثري داشته باشند افزود: انداختن هر راي در صندوق تاييد و دفاع از نظام جمهوري اسلامي است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري اظهارکرد: امروز سپاه طرح هايي خوبي در زمينه محروميت زدايي اجرا مي کند که ثمرات خوبي براي مردم بويژه در مناطق روستايي دارد.
 
وي با اشاره به همت سپاه در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب و ارزشها افزود: امروز سپاه در عرصه محروميت زدايي نيز پيشگام است و اين از افتخارات سپاه است.
 
سردار اکبري تصريح کرد: بسيج به عنوان يکي از بزرگترين نهادهاي کشو از ظرفيت هاي فراواني براي حضور در عرصه هاي مختلف از جمله عمراني و محروميت زدايي برخوردار است و همواره با انجام کارهاي عمراني نسبت به رفع محروميت اقدام کرده است.
 
وي، ماموريت بسيج سازندگي را خدمت رساني در زمينه رفع محروميت زدايي دانست و گفت: نقش سپاه و بسيج سازندگي در عمران و آباداني روستاها بوده و بسيج سازندگي حضور موثر در محروميت زدايي و زدودن فقر از چهره محرومان جامعه را هميشه بر دوش داشته است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۷:۱۷

30 Dec 2019