۰
plusresetminus
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در تولیدات داخلی مدیران نقش اساسی دارند و اگر بروکراسی‌های اداری و تنگ‌نظری‌ها را حذف کنند استان به پیشرفت و توسعه قابل توجهی دست خواهد یافت.
مدیران اجرایی تنگ‌نظری‌ها را حذف کنند /ضرورت ایجاد اشتغال با راه‌اندازی طرح‌های صنعتی
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر، قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه در اقتصاد مقاومتی باید قبل از برنامه‌های بلندمدت، برنامه‌های کوتاه‌مدت نیز داشته باشیم اظهار کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به اقدام و عمل شده و از حالت حرف و صحبت خارج گردد.

وی با اشاره به اینکه نباید برای اجرای یک طرح سنگ‌اندازی شود تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی که باید مجوز بدهند لازم است همکاری بیشتری با سرمایه‌گذاران داشته باشند که آنها از کار خود منصرف نشوند.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: اگر به جوانان تحصیلکرده و بی‌کار توجهی نشود به سوی مسائل خلاف و ناهنجاری‌ها کشیده خواهند شد پس لازم است دید مسئولان نسبت به این موضوع بازتر شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی رسالت خود را به خوبی انجام خواهند داد تاکید کرد: این نظارت‌ها نباید ایجاد سد در مقابل کارهای تولیدی و عمرانی شود.

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی باید دانش‌بنیان شود و در اجرای هر طرح تولیدی اشتغال بالایی نیز ایجاد شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد اقتصاد دولتی و شبه دولتی است اظهار کرد: اقتصاد باید راه را به بخش خصوصی دهد و خود مردم وارد کار شوند.

زنجیره اقتصاد مزیت‌دار در استان شناسایی شود

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: زنجیره اقتصاد مزیت‌دار در استان باید شناسایی شود و در آن راستا فعالیت گردد.

سلیمانی تصریح کرد: باید در مقابل کالاهای خارجی کالاهای داخلی خریداری شود که حتی اگر کم هم باشد بتواند در تولید تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی بر روی تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال جدی‌تر عمل کنند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۴۷

27 Dec 2019