:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دانشجويان بايد قدرت تحليل سياسي خود را ارتقاء دهند | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۰۹۶۹
امام جمعه لردگان در اولين يادواره شهداي دانشجوي لردگان گفت:

دانشجويان بايد قدرت تحليل سياسي خود را ارتقاء دهند

حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در اولين يادواره 6 شهيد دانشجوي لردگان گفت: دانشجويان بايد قدرت تحليل سياسي خود را تقويت کنند و با شناخت کامل از شرايط جهان، نسبت به ابزارهاي حمله دشمن آگاهي داشته باشند.
دانشجويان بايد قدرت تحليل سياسي خود را ارتقاء دهند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت اسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در اولين يادواره 6 شهيد دانشجوي لردگان که به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در دانشگاه پيام نور لردگان برگزار شده بود گفت: در شرايط کنوني جامعه، دانشجويان عزيز مواظب باشند با اين فضاي هاي سياسي، اقتصادي که در جامعه به وجود آمده است دچار انحراف نشوند و دانشجو بايد روز به روز علم و آگاهي و بصيرت خودشان را بالا ببرند و بدانند که دانشجو چه وظيفه اي در جامعه ي اسلامي دارد.
 
وي افزود: جنبش دانشجويى به‌ عنوان پرچمدار گفتمان انقلابى گرى در عرصه‌هاى مختلف وظايف و رسالات هاي برعهده دارد که اولين رسالت آن نقش آفرينى در فراگيرسازى گفتمان انقلابى گرى‌ است .
 
تاج زاد بيان داشت: دانشجويان وظيفه دارند آرمان‌ها و شعارهاى انقلاب اسلامى و به‌طور ويژه ابعاد مفهوم انقلابى گرى و مولفه‌هاى آن‌را در جامعه بسط و گسترش دهند.  
 
امام جمعه لردگان به دومين رسالت دانشجو اشاره نمود و گفت: افزايش بصيرت و سطح آگاهى سياسى و دينى‌ از ديگر رسالت جنبش دانشجويي است .

وي تصريح کرد: دانشجو بايد فهم ديني وسياسي اش را بالا ببرد و خودش مسائل روز جامعه را تحليل نمايد.

وي با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري گفت: دانشجويان به مثابه افسران جنگ نرم اند؛ دشمنان اسلام همه جور دارند عليه نظام جمهوري اسلامي کار مي کنند لذا بايد دانشجويان عزيز با بالا بردن فهم ديني و سياسي خود در مقابله با تهاجم دشمن بايستند .

سيد مهدي تاج زاد افزود: امروز دشمنان در فضاي مجازي  به دنبال از بين بردن تفکر دانشجويان متعهد هستند، چون آنان به اين نکته پي برده اند که بينش اين دانشجويان براي آنان مضر خواهد بود. لذا هدف از برگزاري اين يادواره ها آشنايي دانشجويان با رشادت هاي شهيدان و زنده نگه داشتن و ادامه دادن راه آنهاست.

وي در ادامه بيان داشت: شهادت يعني بالاترين سرمايه انسان که جانش است را در راه آرمان هايي که به او دست پيدا کرده و براي حفظ آن آرمان ها عزيزترين چيز خود که جان اش است را در راه خدا بدهد.

در ادامه برهان حسين پور آقائي فرماندار لردگان گفت: جنبش هاي دانشجويي از سال 1332 آغاز گرديد که دانشجويان برعليه معاون رئيس جمهور وقت آمريکا دست به اعتراض و تظاهرات زدند و مانع از ورود نيکسون به کشور شدند و اين عمل بزرگ دانشجويان باعث شهيد شدن سه نفر از دانشجويان شد که به همين خاطر اين روز را  روز دانشجو نامگذاري گرديد.

وي ضمن اشاره به اهميت دانشجويان در به ثمر نشستن انقلاب و تداوم آن گفت: دانشجويان بايد با خدماتي که در اين چهل سال که از عمر انقلاب مي گذرد آشنا شوند و همانطور که خود شاهد هستند اين خدمات را با قبل از انقلاب مقايسه نمايند تا بدانند که به برکت انقلاب ما به چه پيشرفت هاي بزرگي دست پيدا کرديم.

در ادامه محمد عظيمي نژاد رئيس دانشگاه پيام نور لردگان گفت: به مناسبت 16 آذر سالروز بزرگداشت روز دانشجو اولين يادواره شهداي دانشجو در دانشگاه پيام نور لردگان برگزار گرديد که در اين يادواره از خانواده 6 شهيد دانشجو و دانشجويان برتر دانشگاه پيام نور شهرستان لردگان  تجليل به عمل آمد.




 
انتهاي پيام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۵:۰۵

30 Dec 2019