۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۲۵۹۳۹
رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری:

برگزیدگان جشنواره ایده‌های برتر از تسهيلات مراكز رشد در مسیر تبديل ايده به عمل برخوردار می‌شوند

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: هدف اصلي جشنواره ایده‌های برتر ایجاد روحیه ایده‌پردازی جوانان و ایجاد انگیزه جهت خلق ایده‌های نوآورانه و تبدیل ایده به ثروت، است.
برگزیدگان جشنواره ایده‌های برتر از تسهيلات مراكز رشد در مسیر تبديل ايده به عمل برخوردار می‌شوند
به گزارش جهانبین نیوز جلسه داوري ۲۷ طرح رسیده به دبیرخانه استاني جشنواره ایده‎های برتر هفته پژوهش و فناوری با حضور رئيس بنياد نخبگان، مسئولین مراکز علمی و پژوهشی استان برگزار شد.

مجتبی بنیادیان رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری در این جلسه اظهار کرد: تعداد ۲۷ ايده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و سه طرح بر اساس نظر داوران که امتیاز لازم را کسب نمودند انتخاب شد.

وی با اشاره به اينكه اين ايده‌ها در زمينه‌هاي برق، شيمي، مواد، مکانیک، پزشکی و نرم‌افزار هستند، افزود: از طرح‌های برگزیده جشنواره در مراسم اختتامیه هفته پژوهش تجلیل به عمل می‌آید.

بنیادیان خاطرنشان کرد: برگزیدگان اين جشنواره از تسهيلات مراكز رشد استان در مسیر تبديل ايده به عمل برخوردار خواهند شد.

رئيس بنياد نخبگان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: هدف اصلي اين جشنواره ایجاد روحیه ایده‌پردازی جوانان و ایجاد انگیزه جهت خلق ایده‌های نوآورانه و تبدیل ایده به ثروت، است.

لازم به ذکر است این جشنواره به مناسبت هفته پژوهش و فناوری به همت بنیاد نخبگان استان به عنوان دبیرخانه جشنواره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۲:۳۹

1 Jan 2020