۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۸۰۰۹
جهانبین‎نیوز گزارش می‏‌دهد/

اعلام حمایت اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری از کودکان غزه/ همه پای صندوق‌های کمک حاضر می‎شویم

اصحاب رسانه و مطبوعات چهارمحال و بختیاری با اعلام حمایت خود از مردم غزه بر حضور خود پای صندوق‌های کمک تاکید کردند.
اعلام حمایت اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری از کودکان غزه/ همه پای صندوق‌های کمک حاضر می‎شویم
سیدعبدالله علوی، رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‎نیوز اظهار کرد: مردم بی‌دفاع غزه با تمام توان خود در مقابل تهاجم گسترده استکبار جهانی ایستاده‌اند و نیاز به کمک‌های مادی و معنوی سایر ملل مسلمان جهان دارند.


وی افزود: ما باید از همه ظرفیت‌های موجود برای حمایت از مظلومان جهان استفاده کنیم و رسانه ابزار مناسبی برای تحقق این امر است و با شکل‌گیری موج خبری می‎توان بسیاری از اهداف شوم اسرائیل را از خنثی کرد.

وی افزود: خوشبختانه افکار عمومی در سراسر جهان بیدار شده و دولت اسرائیل دیگر نمی‌تواند هم دست به جنایت بزند و همه مظلوم‌نمایی کند.

علوی تصریح کرد: دوره فریب مردم جهان به پایان رسیده و به همین دلیل ما شاهد گسترش اعتراضات ضداسرائیلی در سراسر جهان هستیم و ملت ایران نیز که همواره در این میدان پیشگام و پیشتاز بوده بار دیگر حمایت خود را نسبت به مردم بی‎دفاع غزه به منصه ظهور می‎گذارد.

رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان نیز همراه و همپای سایر اقشار جامعه در مراکز نیکوکاری حمایت از مردم غزه حاضر می‌شوند و نه تنها با کمک مالی بلکه با قلم و رسانه‌ها خود در راستای حمایت از کودکان فلسطینی غزه همکاری می‏‌کنند.

کاظم شاملو رئیس خبرگزاری ایرانا در چهارمحال و بختیاری نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با اعلام حمایت از کودکان غزه، اظهار کرد: در سال‌های اخیر نگرش افکار عمومی جهان نسبت به جنایات اسرائیل و مظلومیت مردم غزه تغییر پیدا کرده و نمونه آن را در تظاهرات ضدصهیونیستی مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد بودیم.

وی افزود: امرروز مردم جهان تبلیغات سوء رژیم صهیونیستی را نمی‎پذیرند و آن باور ندارند و هرچند غزه رسانه‌ای نداشت تا در برابر رسانه‌های اسرائیلی حقانیت خود را نشان دهد اما حمایت‌های ایران و موج خبری شکل گرفته در این راستا توانست مظلومیت مردم و به ویژه کودکان این منطقه را نشان دهد.

شاملو، روشنگری رسانه‌ها را عامل مهمی در ثمربخشی مقاومت دانست و گفت: رسانه‌های بی‎طرف جهان تلاش زیادی برای نشان دادن مظلومیت مردم غزه انجام دادند و همین عامل در پیروزی مقاومت در غزه نقش بسیار مهمی داشته است.

رئیس خبرگزاری ایرنای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جامعه جهانی مثل گذشته تحت تاثیر موج رسانه‌ای غرب و حامیان اسرائیل قرار ندارد، اظهار کرد: این موفقیت بزرگی است که حاصل شده و تداوم این روند در نشان دادن چهره خشن و نژادپرست اسرائیل در جهان مهم و تاثیرگذار است.

شاملو از آمادگی اصحاب رسانه و مطبوعات این استان برای کمک به مردم غزه خبر داد و گفت: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی و تبلیغات مناسب می‎توانند سهم به سزایی در حمایت از مردم غزه ایفا کنند.

وی افزود: ملت ایران به واسطه روحیات انسان‌دوستانه خود نه تنها همواره از هم‌کیشان خود حمایت کرده بلکه هرگاه شاهد روا شدن ظلم و ستمی به مردمی از هر کیش و آئین باشند احساس مسئولیت کرده و از آن‌ها حمایت ‎می‎کنند.

شاملو با بیان اینکه اسلام دین رافت، رحمت، برادری و صلح است، گفت: مردم ما در این مقطع زمانی که کشورهای غربی سعی دارند با علم کردن گروه‌های ترورستی از جمله داعش چهره اسلام را مخدوش کنند، با کمک‌های مالی و معنوی خود از مردم غزه چهره انسان‌دوستانه اسلام را به همه مردم جهان نشان دهند.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان نیز همانند سایر اقشار تمام تلاش خود را برای حمایت از مردم غزه به کار می‎گیرند و بر تداوم این تلاش‌ها تاکید دارند.


حمیرا رحیمی سرپرست روزنامه جوان در شهرکرد نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز با بیان اینکه آماده هرگونه کمک به مردم بی‎دفاع غزه هستم، گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای با ابزار رسانه می‎توانند در راستای روشنگری و تشویق مردم برای کمک به مردم غزه نقش مهمی ایفا کنند.

وی افزود: کمک به هم نوعان امری پسندیده و ارزشمند در دین اسلام است و برای ما ملت مسلمان ایران در هرکجای جهان که مظلومی نیاز به کمک و همدردی داشته باشد به یاری وی می‎شتابیم.

رحیمی تصریح کرد: نهم مرماه که باعنوان روز همبستگی با کودکان غزه نامگذاری شده فرصت مناسبی است تا بار دیگر حس نوع‌دوستی خود را به نمایش بگذاریم و از این طریق بتوانیم بخشی از رنج و ستمی که به این مردم بی‎دفاع تحمیل شده را جبران کنیم.


زهرا مرادی خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرکرد نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبین‌نیوز بر ضرورت حمایت خبرنگاران از مردم بی‎دفاع غزه تاکید کرد و گفت: بی‌شک جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شد دل هر انسانی را به درد آورده و مردم ایران نیز که همواره حس نوع‌دوستی خود ررا در هر مقطع و زمانی نشان‎داده‎اند این بار نیز به شایستگی از مردم بی‎دفاع و به ویژه کودکان غزه اعلام می‎کنند.

وی افزود: خبرنگاران استان همواره در صحنه‌های مهم و حساس نقش خود را به خوبی ایفا کرده‎اند و در این رابطه نیز با قلم و رسانه‌های خود تمام تلاش خود را رای اعلام حمایت از مردم غزه و همراهی و همدردی با آن‌ها به کار می‎گیرند.

مرادی در پیامی به مردم غزه برای آن‌ها آرزو کرد تا هرچه زودتر از دست استکبارگران و رژیم غاصب راحت شوند و سرزمین‌های آن‌ها آزاد شود.

خبرنگار خبرگزاری فارس تصریح کرد: من خودم در پای صندوق‌های جمع‎آوری کمک حضور پیدا می‌کنم و علاوه‌بر آن مردم را برای حضور در این مراکز تشویق کرده تا از این طریق رسالت انسانی خود را به جا آورم.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۷:۱۲

8 Feb 2020