۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۰۰۶۹
مديرکل کانون پرورش فکري کودکان چهارمحال و بختياري خبر داد:

اجراي طرح رويش در راستاي شناسايي و پرورش اعضاي مستعد

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان چهارمحال و بختياري گفت: «طرح رويش» اجمله برنامه‌هايي است که در راستاي شناسايي و پرورش اعضاي مستعد در زمينه‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي در طول سال 95 انجام مي‌گيرد.
اجراي طرح رويش در راستاي شناسايي و پرورش اعضاي مستعد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين کانون با توجه به رسالت خود در امر پروش فکر و خلاقيت کودکان و نوجوانان در گروه‌هاي سني 7 الي 17 سال برنامه‌ريزي‌هاي متفاوتي در اين زمينه انجام داده است که «طرح رويش» ازجمله  برنامه‌هايي است  که در راستاي شناسايي و پرورش اعضاي مستعد در زمينه‌هاي فرهنگي، هنري و ادبي در طول سال 95 انجام مي‌گيرد.

فرزاد رحيمي مديرکل کانون استان با تاکيد بر اجراي برنامه‌هاي هدفمند و خلاقانه در زمينه «طرح رويش» از اجراي 30 طرح فرهنگي، هنري و ادبي در استان خبر داد.

وي افزود: اجراي طرح‌هاي علمي و اسلامي نيز ازجمله اقدامات مراکز فرهنگي هنري کانون در اين راستا محسوب مي‌شود.

مديرکل کانون طراحي برنامه‌هاي مختلف در اين طرح را مرحله اول در اين مورد عنوان کرد و افزود: طرح‌هاي پيش‌بيني شده در مرحله دوم به واحدهاي کارشناسي ستادي ارسال شده و پس از تاييد در مراکز مورد بهره‌برداري قرار گرفته ارائه گزارش از روند کار طرح‌هاي پيشنهادي در چند مرحله اقدامي ديگر در راستاي بررسي و مستندسازي اين طرح‌ها است.

رحيمي در اين خصوص گفت: با اجراي جلسه‌هاي بررسي توسط مربيان مراکز و کارشناسان ستادي اين طرح‌ها به مرحله تکامل رسيده و در پايان طرح نيز جلسه‌اي جهت بررسي روند کار تا مرحله نهايي برگزار خواهد شد.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان چهارمحال و بختياري بیان داشت: جمع‌آوري طرح‌هاي هدفمند و موثر در پيشبرد اهداف کار با کودکان و نوجوانان، مستندسازي فعاليت‌هاي انجام شده در مراکز، اجراي شيوه‌هاي جديد و خلاقانه در کار با اعضا، هم‌فکري و تبادل نظر در خصوص اجراي برنامه‌هاي کاري کانون و... را ازجمله اهداف اجراي «طرح رويش» در کانون عنوان کرد.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۹:۱۳

14 Mar 2020