۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۲۷۰۰۹
فرمانده سپاه اردل:

دوقطبي کردن جامعه توطئه جديد دشمنان در انتخابات است

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: دوقطبي کردن جامعه يکي از توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي است که براي انتخابات هفتم اسفند ماه طراحي و برنامه‌ريزي کرده است.
دوقطبي کردن جامعه توطئه جديد دشمنان در انتخابات است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در جمع بسيجيان ولايت‌مدار شهرستان اردل ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن ايام‌الله دهه فجر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامي ايران که در راس آنها آمريکاي جنايتکار است و هميشه نسبت به ايران اسلامي حسادت داشت و چشم طمع به کشور داشته با نزديک شدن انتخابات فتنه‌اي ديگر را با دوقطبي کردن جامعه طراحي کرده که بايد مسئولان و مردم براي شکست اين توطئه دشمن گوش به فرمان رهبري و در مسير رهبري حرکت کنند.

جمشيدي اضافه کرد: گروهي از آغاز انقلاب تاکنون همواره قبل از انتخابات مباحثي را مبني‌بر اينکه انتخابات صحيح برگزار مي‌شود يا خير، مطرح مي‌کنند که اين افراد به دنبال ايجاد شبهه و بر هم زدن امنيت رواني جامعه هستند.

وي افزود: از اول پيروزي انقلاب تاکنون حدود ۳۷ انتخابات در کشور برگزار شده که در هيچ کدام از آنان تخلف سازمان‌يافته‌اي مشاهده نشده است و در بيشتر انتخابات‌ها، نتيجه انتخابات، راي آوردن منتقدان سياست‌هاي دولت مسئول برگزاري انتخابات بوده که نشان از سلامت انتخابات در کشور است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در ادامه سخنان خود درباره اقتصاد مقاومتي گفت: آنچه مهم است اين است که مسئولان کشوري، استاني و بخش‌هاي خصوصي بايد اهتمام جدي براي اجرايي کردن سياست‌هاي راهبردي اقتصاد مقاومتي داشته باشند.

وي بيان کرد: آنچه رهبر معظم انقلاب از دولت خدمتگزار و مردم مي‌خواهد اجرايي کردن اقتصاد مقاومتي است که قطعا با اراده و عزم ملي اين شعار محقق خواهد شد.

جمشيدي افزود: امروز مهمترين مأموريت سپاه و بسيج در عرصه‌هاي مختلف بصيرت‌افزايي بوده که با پيشگامي در اجراي سياست‌ها و منويات مقام معظم رهبري در جامعه نهادينه خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه اردل با اشاره به توان رزمي و دفاعي سپاه يادآور شد: سپاه با توکل بر خدا و عنايت امام عصر (عج) و درايت و تيزبيني مقام معظم رهبري و تکيه بر توان دفاعي، آمادگي لازم جهت مقابله با هرگونه توطئه داخلي و خارجي از سوي دشمنان را داشته و کوچکترين تهديدي را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

جمشيدي افزود: يکي از عرصه‌هاي مهمي که امروزه دشمنان نظام بر آن تأکيد فراوان دارند تحريم‌ها و توطئه‌هاي اقتصادي است که سپاه با بهره‌گيري از توان داخلي و احياء بسيج سازندگي توانسته با همدلي و همزباني اين توطئه‌ را تا حد قابل توجهي خنثي و کم‌اثر کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۱:۰۵

20 Jan 2020