۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۵۷۵۹
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل:

هفته بسيج، پيوند انقلاب و پيوند ارزش‌هاي دفاع مقدس با نسل جديد است

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل با بيان اينکه رمز موفقيت ما در تمام زمينه‌ها پيوند دادن نسل اول انقلاب با نسل جديد است افزود: هفته بسيج، پيوند انقلاب و پيوند ارزش‌هاي دفاع مقدس با نسل جديد است که بايد در اين ايام بهترين برنامه‌ها براي شناساندن نسل اول انقلاب انجام گيرد.
هفته بسيج، پيوند انقلاب و پيوند ارزش‌هاي دفاع مقدس با نسل جديد است
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه ضمن گراميداشت هفته بسيج به شاخصه‌هاي يک بسيجي اشاره کرد و اظهار داشت: شاخصه‌هايي همچون ولايت‌مداري، عزت نفس، دوري از سست عنصري و شهرت‌طلبي، صداقت در گفتار، غيرت و جوانمردي، موضع گيري همراه با بصيرت و آگاهي، محوريت قرار دادن قرآن و عترت در همه کارها و صبر و پايداري همگي در فرهنگ و تفکر بسيجي از درخشندگي خاصي برخوردار هستند.

بابادي با بيان اينکه هفته بسيج، پيوند انقلاب و پيوند ارزش‌هاي دفاع مقدس با نسل جديد است ادامه داد: هر بسيجي ابتدا بايد فرهنگ بسيجي داشته باشد و الگوي فرهنگش را بسيجيان دوران دفاع مقدس قرار دهد چرا که فرهنگ بسيجي، فرهنگ معنويت، شجاعت، غيرت و ايمان به خدا مهم‌ترين ويژگي يک بسيجي است و اگر اين ويژگي در يک بسيجي نباشد ايثار و ازخودگذشتگي او مفهومي ندارد.

وي گفت: بايد با استفاده از راهکارهاي مناسب عملي و بهره‌گيري از کارشناسان نخبه و باتجربه در حوزه‌هاي مختلف ديني و فرهنگي نسل اول انقلاب را با نسل جديد پيوند دهيم و اهداف، آرمان‌ها، رشادت و ايثارگري‌هاي نسل اول را به نسل سوم انتقال دهيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: اگر اين راه‌کار مطابق با سلايق جوانان به آن‌ها منتقل شود و جوانان آشنايي بيشتر با مسائل ديني داشته باشند، تهاجم فرهنگي و جنگ‌ نرم تأثيري در جوانان ما نخواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۶:۵۳

27 Dec 2019