۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۳۵۸۹
در سال گذشته /

بیش از 80 سبد کالایی مواد غذایی در شهرستان سامان توزیع شده است

رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سامان گفت: بيش از ۸۰ سبد کالايي مواد غذايي بسته بندي شده با اعتباری بالغ بر 16 میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع شده است.
بیش از 80 سبد کالایی مواد غذایی در شهرستان سامان توزیع شده است
به گزارش جهانبین نیوز رئيس کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سامان احمد رضا افيوني در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه ۵۵ پايگاه احسان و نيکوکاري در شهرستان سامان در راستاي کمک به نيازمندان در سطح شهرستان سامان برپا مي شود ،اظهار داشت: جشن عيدانه ايتام در يکي از آموزشگاه شهرستان و براي دومين سوال متوالي به مناسبت آغاز هفته احسان و نيکوکاري در اين شهرستان برگزار شد که هدف از اجراي اين طرح در قالب جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي براي کمک به محرومان و نيازمندان اين شهرستان تبيين شده است.

احمدرضا افيوني با بيان اينکه شعار جشن نيکوکاري امسال، بهار همدلي، شکوه مهرباني و با رويکرد کمک به نيازمندان، محرومان جامعه و نيز در جهت گسترش فرهنگ و احسان نيکوکاري است، افزود: پايگاه جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در روزهاي ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفندماه جاري به مدت سه روز و همزمان با سراسر کشور در اين شهرستان برپا است.

افيوني افزود: بيش از ۵۰ پايگاه در مدارس شهرستان در ۱۸ اسفندماه، چهار پايگاه در سطح شهر سامان در ۱۹ اسفندماه و يک پايگاه نيز ۲۰ اسفندماه در ميعادگاه نماز جمعه سامان برپا می‌شود.

افيوني بيان داشت: در سال گذشته بيش از ۸۰ سبد کالايي مواد غذايي بسته‌بندي شده با مبلغ ريالي ۱۶ ميليون ريال جمع‌آوري شد که اين اقلام به کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان سامان اهداء و بين نيازمندان توزيع شده است.

وي ابراز امیدواری کرد جشن عيدانه ايتام در تمامي مدارس شهرستان سامان فراگير شود تصريح کرد: طرح‌هاي مشارکتي مردم در جهت حمايت از محرومان و نيازمندان در قالب چند طرح مشارکتي بوده است که اين نوع مشارکت‌ها غالباً به‌صورت صدقه و درقالب طرح اکرام ايتام صورت گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۲:۲۱

31 Dec 2019