۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۲۵۰۹
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع):

بيش از ۱۳۶ برنامه محوري به مناسبت هفته پاسدار در چهارمحال و بختیاری اجرا مي شود

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري از اجراي بيش از ۱۳۶ برنامه درون سازماني و برون سازماني به مناسبت هفته پاسدار خبر داد.
بيش از ۱۳۶ برنامه محوري به مناسبت هفته پاسدار در چهارمحال و بختیاری اجرا مي شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از بام ایران خبر، سردار رضامحمد سليماني در نشست خبري با اصحاب رسانه با تبريک اعياد شعبانيه و فرا رسيدن سالروز فتح خرمشهر گفت: تقارن ايام آغازين شعبان با هفته مقاومت و پيروزي نقطه عطفي براي برگزار برنامه هاي روز پاسدار است، در همين خصوص برنامه هاي متنوعي در سراسر استان بر گزار مي شود.

رضا محمد سليماني با ذکر رشادت ها و ايثار رزمندگان در فتح خرمشهر افزود: حماسه خرمشهر بي شک يکي از صفحات زرين تاريخ ايران بايد الگوي نسل جوان امروز باشد.

وي در تشريح برنامه هاي روز پاسدار و هفته مقاومت و پيروزي، گفت: برگزاري مراسم دعاي ندبه با حضور نايب رئيس کميسيون امنيت ملي و کارکنان و اقشار مردم، ديدار ويژه خانواده هاي شهداي عمليات بيت المقدس در استان، مراسم جشن روز پاسدار در تيپ و ستاد سپاه قمر بني هاشم، ديدار فرماندهان و کارکنان سپاه  با نماينده ولي فقيه در استان، جشن بزرگ ثارالله، اهتزاز پرچم امام حسين(ع) در ميدان امام حسين شهرکرد، سرکشي از جانبازان قطع نخاعي و تجليل از پاسداران نمونه از عمده ترين برنامه هاي محوري اين نهاد انقلابي در استان است.

وي از برگزاري صحبگاه مشترک کارکنان نيروهاي مسح استان در روز سوم خرداد خبر داد و افزود: با نزديک شدن به برگزاري کنگره سرداران و 2400شهيد چهارمحال و بختياري از آرم اين کنگره رونمايي مي شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استقبال و شوق مردم براي ديدار بامقام معظم رهبري(مدظله العالي) را مثال زدني عنوان کرد و ادامه داد: در سالروز حماسه فتح خرمشهر، ميثاق نامه عمومي و مردمي ديدار با ولي فقيه صبح روز يک شنبه سوم خرداد، به امضاي مردم شهرکرد مي رسد و سپس با امضاي ديگر مردم در نماز جمعه شهرستان ها، به بيت معظم له ارسال و در نهايت در موزه آثار فرهنگي و ارزشي استان ثبت شود. هدف از اين کار  اثبات شوق و ولايتمداري مردم چهارمحال و بختياري به رهبري است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۳:۴۵

2 Feb 2020