۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۱۴۰۹
رئیس فدراسیون هیأت قایقرانی کشور ؛

قایقرانی ورزش نوپایی که مدال آور مسابقات جهانی و آسیایی شد

رئیس هیات فدراسیون قایقرانی کشور گفت: ورزش آبی قایقرانی ورزش نوپایی است که در یک بازه زمانی کوتاه با حضور در مسابقات آسیایی و جهانی با مدال آوری خود را اثبات کرده است.
قایقرانی ورزش نوپایی  که مدال آور مسابقات جهانی و آسیایی شد
به گزارش جهانبین نیوز، احمد گواری،رئیس هیات فدراسیون قایقرانی کشور، در مجمع سالیه هیأت قایقرانی کشور در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: لازم است که از ظرفیت ها و منابع آبی خدادادی موجود در چهارمحال و بختیاری به نحو مطلوبی بهره برد و تحقق این امر به جز با شکوفایی استعدادها، برنامه ریزی، تلاش مضاعف و همدلی تک تک اعضاء میسر نخواهد شد.

وی افزود: ورزش آبی قایقرانی در کشور علارقم برخی از ورزش های دیگر یک ورزش نوپایی است که در یک بازه زمانی کوتاه با حضور و مدال آفرینی در مسابقات آسیایی، قهرمانی آسیایی و جهانی خود را اثبات کرده است و استفاده از تمام این ظرفیت ها موجب ادامه این روند رشد در این عرصه خواهد شد.

گواری با اشاره به اینکه منابع مالی تنها یکی از فاکتور اصلی در رشد و ارتقا این رشته ورزشی است، گفت: رشد و توسعه این ورزش تنها به منابع مالی منتهی نشده چه بسا تاثیر نیروهای انسانی دلسوز، پیگیر و اثرگذار بسیار بیشتر از منابع مالی است و که نیروی انسانی موثر و تاثیرگذار در این عرصه نتیجه مطلوب تری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس هیات فدراسیون قایقرانی کشور بیان کرد: شکوفا شدن استعداد ها و استفاده مطلوب از ظرفیت ها توسط یک نیروی انسانی خوب است که موجب افزایش سطح کیفی و پیشرفت در هر عرصه ای می شود.

وی با اشاره به اینکه منابع اندکی که در اختیار هیأت قرار می گیرد، محدود است، تصریح کرد: ما نیازمند، هم دلی، همکاری، جذب سرمایه و نیرو در راستای ارتقا سطح کیفی و پیشبرد اهداف خواهیم بود و امید است که برای تحقق این امر با برنامه ریزی صحیح در کنار هم بود، چرا که هر پیشرفتی تنیجه همدلی است.

گواری بیان داشت: مدیریت نباید سعی بر حذف کسی داشته باشد هر چه که نظرات مختلف باشد نباید اختلاف ایجاد شود چرا که باید از هر فرد و هر نظری در راستای رسیدن به اهداف استفاده کند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات رشته ورزشی واردات تجهیزات از جمله قایق بوده که بسیار مشکل است و مقدار درصد گمرکی که به تجهیزات این ورزش می خورد بالای صد در صد است.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشور از استانداردسازی دو کارخانه در کشور با حمایت های صورت گرفته از این هیأت، برای تأمین قایق خبر داد و گفت: این امر تا حدودی بار فشار کمبود قایق برای ورزشکاران را کاسته و به زودی مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می شود.
انتهای پیام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۵:۱۸

27 Dec 2019