۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۱۶۲۰۹

مسابقات والیبال و فوتسال جام رمضان در شهرستان لردگان برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان، از برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال جام رمضان شهرستان لردگان در سالن تختی این شهرستان خبر داد.
مسابقات والیبال و فوتسال جام رمضان در شهرستان لردگان برگزار شد
به گزارش حهان بین نیوز، عیسی حسنی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: مسابقات والیبال جام رمضان از روز یکشنبه ۲۲ تیرماه با حضور ۸ تیم آغاز و در روز اول ۲ دیدار برگزار شد.

وی گفت: در مسابقات جام والیبال تیم منتخب لردگان و دهیاری شش بهره در مقابل هم قرار گرفتند که تیم منتخب لردگان ۳ بر صفر تیم دهیاری شش بهره را شکست داد.

حسنی عنوان کرد: تیم جوانان شهریار و تیم شهدای آلونی نیز در مقابل هم صف آرائی کردند که تیم جوانان شهریار ۳ بر۱ تیم آلونی را از پیش رو برداشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان خاطر نشان کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان ادارت با حضور ۱۰ تیم از ۲۳ تیرماه در سالن فجر شهرستان لردگان برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز برگزاری مسابقات فوتسال بانوان جام رمضان بخش منج لردگان افزود: تیم پست بانک شهرمنج قهرمان فوتسال بانوان جام رمضان شد.

حسنی گفت: مسابقات فوتسال بانوان بخش منج با حضور ۶ تیم برگزار شد که در پایان دو تیم پست بانک منج و بسیج منج به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

وی بیان داشت: در بازی فینال بعد از تساوی دو تیم در وقت معمول و وقت اضافه، بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که در پایان تیم پست بانک با نتیجه سه بر یک تیم بسیج شهر منج را مغلوب کرد و مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کرد.

پایان خبر/ع
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۰۳

11 Jan 2020