۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۳۹۲۵۹
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري:

سند توسعه استان و شهرستان‌ها در حال تدوين است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: توسعه اشتغال در روستاها مي‌تواند از مهاجرت روستاييان به شهرها و به‌ دنبال آن از ايجاد آسيب‌ها و بزه‌هاي اجتماعي جلوگيري کند.
سند توسعه استان و شهرستان‌ها در حال تدوين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ جعفر مرداني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار روز گذشته در کارگروه بانوان و خانواده استان چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: با دستور استاندار سند توسعه استان و شهرستان‌ها در حال تدوين است.

وي افزود: با توجه به جمعيت بيکار در چهارمحال و بختياري، بايد برنامه‌ريزي‌هاي لازم در حوزه اشتغال انجام شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: با توجه به اينکه همه مديران کل دستگاه‌هاي عضو کارگروه بانوان و خانواده دعوت بودند اما حضور آن‌ها در اين کارگروه را شاهد نيستيم، با توجه به عدم حضور مديران کل دستگاه‌هاي عضو کارگروه نمي‌توان براي زنان اشتغال ايجاد کرد.

مرداني با تاکيد بر اينکه در زمينه‌هايي همچون صنايع‌دستي، قالي‌بافي و... تسهيلات به زنان روستايي پرداخت مي‌شود، عنوان کرد: توسعه اشتغال در روستاها مي‌تواند از مهاجرت روستاييان به شهرها و به‌دنبال آن از ايجاد آسيب‌ها و بزه‌هاي اجتماعي جلوگيري کند.

وي خاطرنشان کرد: دوره‌هاي آموزشي بايد منطبق با طرح‌هايي باشد که از کشور به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي ابلاغ شده است.

در ادامه کارگروه بانوان و خانواده استان چهارمحال و بختياري پريسا ابراهيم‌پور اظهار کرد: آمار بيکاري در استان مطلوب نيست.

وي عنوان کرد: هم‌اکنون ۴۵ هزار زن شاغل در چهارمحال و بختياري فعاليت مي‌کنند که تلاش مي‌شود اين تعداد نيروي شاغل تا پايان سال ۹۷ افزايش پيدا کند.

مديرکل بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري ادامه داد: حمايت از توليدات زنان استان در دستور کار حوزه بانوان استانداري قرار دارد

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۱:۴۸

30 Dec 2019