۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۲۹۲۶۹
خطيب نماز جمعه شهرکرد:

بد حجابي نابود کننده ارزش و جايگاه زن در جامعه است

خطيب نماز جمعه شهرکرد: متأسفانه نسبت به زنان ظلم بزرگي صورت گرفته است و آن اين است که بي‌حجابي را به زنان القا کرده‌اند چون مي‌خواهند زن را از جايگاه واقعي اش پايين بياورند.
بد حجابي نابود کننده ارزش و جايگاه زن در جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازاساتيد برتر،حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در مصلي بزرگ شهرکرد با اشاره به ۲۱ تيرماه روز حجاب و عفاف اظهار کرد: علت نام‌گذاري اين روز به اين نام جنايت ديگري از جنايات رضاخان در مسجد گوهرشاد است.

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در اين روز عُمال رضاشاه به اجتماعي که مردم عليه کشف حجاب تشکيل داده بودند حمله کرده و عده‌اي را کشته و زخمي کردند.

وي بابيان اينکه برخي‌ها زن را ابزاري مي‌دانند براي رسيدن به شهوات خود و آنچه در رسانه‌هاي غربي تبليغ مي‌شود ظلم در حق زنان است خاطرنشان کرد: بي‌حجابي را به زنان القا کرده‌اند چون مي‌خواهند زن را از جايگاه واقعي اش پايين بياورند.

خطيب نماز جمعه شهرکرد افزود: امسال برنامه‌هاي گسترده‌اي براي روز عفاف و حجاب در نظر گرفته شده است که يکي از آن‌ها اجتماع و راهپيمايي در بعدازظهر روز دوشنبه ۲۱ تيرماه است تا مردم با تجمع خود نشان دهند که زن بايد در گوهر عفاف و حجاب قرار گيرد تا سالم بماند.

نکونام با اشاره به روز ۲۵ تيرماه، روز جهاني بهزيستي افزود: کساني که زيرپوشش اين نهاد قرار گرفته‌اند کم نيستند و خدمات ارائه شده به آن‌ها نيز کم نيست اما اين مجموعه همچنان بايد قوي عمل کند تا افراد نيازمند خودکفا شوند.

خطيب جمعه شهرکرد با اشاره به آيه ۸۰ سوره توبه تصريح کرد: کفار و منافقان به هيچ وجه قابل بخشش و آمرزش نيستند حتي اگر استغفار کنند، خداوند آن‌ها را به دليل کارهاي زشتي که انجام داده‌اند با کفر و نفاق از دنيا مي‌برد و هرگز مورد بخشش قرار نمي‌دهد.


انتهاي خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۷:۱۹

9 Jan 2020