۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۳۵۸۳۹
خطيب جمعه شهرکرد:

مساجد در جمهوري اسلامي در طراز نظام اسلامي نيست

خطيب جمعه شهرکرد: مساجد در جمهوري اسلامي در طراز نظام اسلامي نيست و بايد با احساس مسئوليت شما و حضور شما به مکاني براي مقابله با تهاجمات فرهنگي تبديل شود.
مساجد در جمهوري اسلامي در طراز نظام اسلامي نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ محمد علي نکونام خطيب نماز جمعه اين هفته شهرکرد و نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري در خطبه اول ضمن توصيه و سفارش به تقواي الهي گفت: مردم بايد مومن مهدوي و تمام عيار باشند. بعضي ها مي گويند بياييم با کفار دوستي کنيم ولي فرهنگشان را نپذيريم.


خطيب جمعه شهرکرد به اهميت بالاي فرهنگ توحيدي اشاره کرد و اذعان داشت: ما از فرهنگ غربي و از شما بيزاريم و به شما پشت مي کنيم. ما به شما مي ورزيم. دين سر تا سر محبت است ولي با کسي که عليه شما شمشير نکشيده. با کساني مهربان باشيد که نمي خواهند تيشه به ريشه شما بزنند.



نماينده ولي فقيه در استان در خطبه دوم به واکاوي و تبيين کودتاي ۲۸ مرداد اشاره کرد و ابراز داشت: روز ۲۸ مرداد يک روز فراموش ناشدني است از مجموعه جنايات آمريکا در اين کشور. در بسياري از کشورهاي از جمله از جمله ايران اسلامي اگر قرار باشد اين جنايات را فهرست کنند يک فهرست طولاني مي شود. مي خواستند مجدداً زمينه بازگشت حکومت پهلوي را فراهم کنند.


خطيب جمعه شهرکرد اهميت و جايگاه والاي مسجد را اين طور بيان داشت: مسجد خانه خداست و خانه خدا بايد پر رونق باشد و دست هجمه هاي فرهنگي از آن کوتاه باشد. مساجد را بايد خيلي جدي دريابيم. مساجد در جمهوري اسلامي در طراز نظام اسلامي نيست و بايد با احساس مسئوليت شما و حضور شما به مکاني براي مقابله با تهاجمات فرهنگي تبديل شود.


نکونام در ادامه سخنان خود مباحثي همچون اهميت صنايع دفاعي، سالروز ازدواج حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س)، اهميت تشکيل خانواده و وظيفه دولت در اين خصوص، روز پزشک و هفته دولت را مطرح کرد.



انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۵:۰۵

30 Dec 2019