۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۴۶۶۹
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع):

سوم خرداد از خودگذشتگي هاي زاهدان شب و شيران روز بود

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در چهارمحال و بختياري گفت: سوم خرداد ياد آور رشادت ها و از خود گذشتگي هاي زهدان شب و شيران روز و رزمندگاني بود که توانستند با ايمان، شهادت و شجاعت خود از انقلاب با شايستگي دفاع کنند.
سوم خرداد از خودگذشتگي هاي زاهدان شب و شيران روز بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه قمربني هاشم (ع) اظهار کرد: به گفته امام راحل (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نيست فتح ارزش هاي اسلامي است.

وي تصريح کرد: طي روزهاي خاص دفاع مقدس و سوم خرداد سالروز آزادي خرمشهر مناسبت ترين زمان است که مي شود درس اوج ايثار، مقاومت و در نهايت نهايت پيروزي باشد.

سردار اکبري ادامه داد: مقاومت در حماسه خرمشهر کاملا مردمي، عمومي، فراگير، طاقت فرسا، مستقل و با ايثار بالا بود.

وي با اشاره به اينکه صدام تصميم داشت سه روز خرمشهر را فتح کند بيان داشت: مردم با اوج تلاش و مقاومت و از خود گذشتگي ۳۵ روز آن را با چنگ و دندادن نگه داشتند و در اوج مظلوميت خرمشهر سقوط کرد.

سردار اکبري با اشاره به دوران سخت آن روزها اذعان داشت: فرمانده سپاه خوزستان فرياد مي زند به داد ما برسيد ما اسلحه نداريم و خدا مي داند که ما دشمن را لمس کرديم.

وي ادامه داد: آن روزها فرمانده سپاه خوزستان فرياد مي زد دشمن هرگز نتوانسته ايده هاي خود را عملي کند و يا از پشت تير باران شده ايم صلاح به ما برسانيد.

سردار اکبري يادآور شد: در اين عمليات ها سپاه پاسداران، بسيج، ارتش در کنار يکديگر مناطق عظيمي از خاک جمهوري اسلامي را توانستند از دست دشمن خارج شد و به ميزان قابل توجهي توانستيم ارتش بعث را سرکوب نماييم.

وي خاطرنشان کرد: با پيروزي هايي که در دوران مختلف نظام جمهوري اسلامي داشته ايم عمليات هاي فتح المبين شتاب فزاينده اي به خود گرفت و به طور کامل در روند پيروزي انقلاب اسلامي به نقطه عطف دست پيدا کردند.

سردار اکبري اذعان داشت: با ازادي خرمشهر به جهان اعلام کرديم صدام در جنگ شکست خورده است و اين را مديون شهدا، جانبازان و ايثارگران بوده ايم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۱۲

26 Dec 2019