۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۲۴۱۱۰

اولين مراسم "روز شهرستان کيار" برگزار شد

اولين مراسم و جشن "روز شهرستان کيار"به همت مردم و مسئولان شهرستان کيار برگزار شد.
اولين مراسم "روز شهرستان کيار" برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  کيار بيدار همزمان با دهه کرامت و در آستانه خجسته ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا عليه السلام اولين مراسم و جشن " روز شهرستان کيار" برگزار شد.

در اين مراسم معنوي که با استقبال پر شور مردم کيار از اقصي النقاط اين شهرستان و در محل درياچه زيباي شهر شلمزار برگزار شد برنامه ريزان تلاش کردند توانايي ها و استعداد هاي ناب و بي بديل شهرتان کيار را معرفي و استفاده نمايند.

مراسم روز شهرستان کيار با تلاوت آياتي چند از کلام الله مجيد آغاز و با طنين انداز شدن نواي مقدس سرود جمهوري اسلامي ايران و صلوات خاصه امام رضا عليه السلام رسميت يافت تا برنامه هاي پيش بيني شده در حضور مردمان خونگرم شهرستان کيار اجرا شود.

فرماندار شهرستان کيار به عنوان مسئول شهرستان ضمن خوش آمدگويي به مهمانان نکاتي چند در خصوص نامگذاري تولد با برکت امام رضا عليه السلام به عنوان روز شهرستان نکاتي را يادآور شد و مطالبي را بيان کرد و در انتها از همه دست اندر کاران برگزاري اين مراسم تشکر کرد.

در ادامه اين مراسم با شکوه اجراي سرود دختران منطقه مشايخ و گروه سرود کانون بشارت شلمزار و موسيقي محلي بختياري با اجراي هنرمندان ناغاني و شلمزاري از جمله برنامه هايي بود که موجبات رضايت حاضران در اين مراسم را فراهم کرد.

امام جمعه شلمزار نيز در اين مراسم دقايقي را در خصوص اهميت روز شهرستان بيان نمود و خاطر نشان کرد که در سال همدلي و همزباني چنين برنامه هايي مي تواند موجبات تحقق شعار سال را ايجاد کند.

شعر خواني شعراي پيش کسوت و بنام شهرستان کيار نيز از جمله برنامه هاي زيبا و در خور تقدير اين مراسم بود که به ترتيب استاد علي رحم شايان، استاد مريد محمدي و آقاي محمدرضا داوري اشعاري زيبا و پر محتوي را در جمع حاضران در مراسم قرائت کردند.

در خاتمه اين مراسم از نخبگان ورزشي شهرستان کيار با اهدا لوح هاي يادبود تقدير به عمل آمد.

از نکات جالب توجه در اين مراسم مي توان به حضور مردم شهرها و روستاهاي مختلف شهرستان کيار و همچنين نظم حاکم بر جلسه اشاره کرد که گوياي برنامه ريزي دقيق و مدون در اين خصوص بود.

ديگر مطلب قابل ذکر در برگزاري روز شهرستان کيار حضور اکثر دستگاه ها و نهاد ها در برگزاري هر چه بهتر اين مراسم زيبا بود که از آن جمله مي توان به حضور پررنگ و چشمگير نيروهاي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار و نيروي انتظامي، هنرمندان و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، پرسنل خدوم شهرداري شلمزار، نيروهاي هميشه در صحنه هلال احمر و مسئولان و فرهنگيان اداره آموزش و پرورش شهرستان کيار اشاره کرد.

مراسم روز شهرستان کيار قرار است همه ساله و همزمان با ميلاد با سعادت حضرت علي بن موسي الرضا عليه اسلام در يکي از شهر ها يا روستا هاي داراي توانمندي در برگزاري اين مراسم با شکوه برگزار شود و توانمنديها و استعداد هاي مختلف شهرستان کيار به همگان معرفي شوند.


انتهاي پيام1020ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۴:۲۰

28 Jan 2020