۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۳۳۹۰
به دلیل شبیه سازی خود به مردان؛

27 دانشجوی دختر از دانشگاهی در عربستان اخراج شدند

دانشگاه "ام القری" عربستان ۲۷ دانشجوی دختر را اخراج کرد. این دانشگاه دلیل اخراج این دانشجویان را شبیه سازی خود به مردان عنوان کرده است.
27 دانشجوی دختر از دانشگاهی در عربستان اخراج شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، پایگاه "الیوم السابع" نوشت: دانشگاه "ام القری" عربستان ۲۷ دانشجوی دختر را اخراج کرد. این دانشگاه دلیل اخراج این دانشجویان را شبیه سازی خود به مردان عنوان کرده است.

از جمله مخالفت هایی که این دانشجویان دختر مرتکب شده اند و منجر به اخراج آنان شده است عبارتند از؛ نوع مدل مو، عدم استفاده از مواد آرایشی و زیورآلات، پوشیدن لباس هایی با مارک مردانه، شبیه سازی خود به مردان در راه رفتن و صفت های مردانه، چهارشانه بودن و خال در چهره.

این دانشجویان در اعتراض به اخراج آنان اعلام کردند، مدل موی آنان طبیعی است و به دلیل حساسیت پوست از مواد آرایشی استفاده نمی کنند. لباس هایی که به تن می کنند دارای مارک هایی است که زنانه و مردانه می باشد، شیوه راه رفتن نیز دلیلی بر شبیه سازی نیست.

این دانشجویان در ادامه گفتند: نسبت به ویژگی های مردانه و چهارشانه بودن و خال چهره، اینها خلقت خداوند است.

مسئول روابط عمومی این دانشگاه تاکید کرد: حکم اخراج ترم گذشته صادر شده است و این دانشجویان از طریق نگارش یک درخواست کتبی برای قسمت مربوطه می توانند خواستار بازنگری شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۵:۱۳

3 Feb 2020