۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۳۸۳۴۰
امام جمعه سامان:

آمريکا درصد اين است که اهداف و آثار انقلاب به گوش و فکر جوانان نرسد

امام جمعه سامان به لزوم روشن گري آثار انقلاب براي نسل سوم و چهارم انقلاب تاکيد و ابراز کرد: آمريکا در صدد اين است که اهداف و آثار انقلاب اسلامي به گوش و فکر جوانان ما نرسد.
آمريکا درصد اين است که اهداف و آثار انقلاب به گوش و فکر جوانان نرسد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، حجت الاسلام علي اصغر عقيلي در ابتداي خطبه اول نماز جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۳۹۶ پس از سفارش خود و همه نمازگزاران به راعايت تقواي الهي، اظهار داشت: به فعاليت ده ها کانال تلويزيوني در خارج کشور، افزود: هدف تمام کانال هاي تلويزيوني فروپاشي بنيان خانواده در ايران است، اين مساله با اشاره صريح اتفاق نمي افتد و آن ها با سرعت بسيار پايين به اين هدف شوم مي پردازند.

عقيلي با اشاره به اينکه تمام عوامل غربي از روان شناسي و علوم روز بهره ميگيرند و طبق برنامه براي فروپاشي خانواده تلاش مي کنند، بيان داشت: شکسته شدن قبح بسياري از گناهان در جامعه امروز، به خاطر همين مساله است.

وي عنوان کرد: از ساده ترين نتايج اين تاثيرات کانال هاي غربي، دلسرد شدن زن و مرد نسبت به يکديگر است.

عقيلي افزود: آگاهي دادن به طور يک طرفه کافي نيست و بايد براي اجرايي کردن اين آگاهي ها در سطح خانه و خانواده تلاش کنيم.

وي در ادامه به آيات قرآن نيز اشاره کرد و بيان داشت: که در قرآن کريم مسئوليت تربيت و راهنمائي خانواده را برعهده مرد و سرپرست خانواده گذاشته شده است.

امام جمعه شهرستان سامان گفت: به عواملي که به تحکيم خانواده کمک مي کنند اشاره و ازجمله آنان به زينت کردن زن براي مرد و مرد براي زن، نام برد. در لسان روايات آمده است که زينت کردن مرد براي زن لازم و واجب است، همچنان که خانم هم بايد براي شوهر خود زينت کند.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي در ابتداي خطبه دوم به شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها اشاره و بيان فضيلت هاي ايشان پرداخت و بيان داشت: حضرت زهرا علت خلقت اين جهان هستند همچنان که در حديث قدسي هم به اين مطلب اشاره شده است از ديگر ويژگي هاي خاص حضرت زهرا اين بود که فرشته ي حامل وحي قبل از نزول آيه بر سينه مبارک رسول اکرم ابتدا به محضر حضرت زهرا فرود مي آمدند.

عقيلي در تفسير جايگاه و شان حضرت زهرا سلام الله عليها، به شفاعت حضرت زهرا اشاره و ابراز کرد: در روز قيامت زماني که مردم محشور مي شوند حضرت زهرا سلام الله عليها گنه کاران امت رسول اکرم صلي الله عليه و آله و سلم را شفاعت خواهد کرد.

وي با اشاره به ايام الله دهه مبارک فجر و تصريح کرد: علت نامگذاري دهه به دهه ي فجر اين است که وجود مقدس امام خميني رحمت الله عليه در روز ۱۲ بهمن ۵۷ همچون خورشيدي به اين ملت ايران تابيدند و با اين نور ايران از ظلمات ظلم و ستم شاهنشاهي خارج شدند.

عقيلي به لزوم روشن گري آثار انقلاب براي نسل سوم و چهارم انقلاب اشاره و بيان داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب اگر توسط با بصيرتان جامعه تببين نشوند ، همين اتفاقي که در ماه قبل رخ داد براي ديگر جوانان هم رخ مي دهد چرا که آمريکا در صدد اين است که اهداف و آثار انقلاب اسلامي به گوش و فکر جوانان ما نرسد.

حجت الاسلام و المسلمين علي اصغر عقيلي در پايان به تلاش آمريکا براي امنيت اسرائيل اشاره کرد و اذعان داشت: آمريکا مي خواهد مردم منطقه روز خوش نداشته باشند.


انتهای پیام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۷:۲۲

27 Dec 2019