۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۰۳۱۰
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در شهرکرد:

برگزاری مسابقات آسیایی دوچرخه سواری در چهارمحال وبختیاری

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برای اولین بار استان چهارمحال وبختیاری در سال آینده میزبان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان خواهد بود.
برگزاری مسابقات آسیایی دوچرخه سواری در چهارمحال وبختیاری
به گزارش جهانبین نیوز ؛  خسرو قمری روز گذشته در مجمع سالیانه هیات دوچرخه سواری استان ادامه داد : با توجه به کوهستانی بودن این استان و کم هزینه بودن پیست دوچرخه سواری کوهستان می توان مسابقات این رشته را در چهارمحال وبختیاری برگزار کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه در بازی های آسیایی جاکارتا امکان کسب ۴ مدال را داشتیم افزود: در این بازی ها به دلیل برخی بدشانسی‌ها نتوانستیم موفق عمل کنیم اما بهترین عملکرد در این بازی‌ها مربوط به بانوان است، و این امر نشان دهنده ای موضوع است که باید به ورزش دوچرخ سواری دربانوان توجه ویژه کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه محل تمرین و رقابت های دوچرخه سواری بانوان در فضای عمومی است ورزشکاران موظف به پایبندی به قانون برای جلوگیری از برخی حواشی و مشکلات هستند.

به گفته وی یکی از مشکلات پیش روی رشته دوچرخه سواری قیمت بالای دوچرخه است و فدراسیون تنها امکان خریداری دوچرخه برای اعضای تیم ملی را دارد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش دارای تعدادی دوچرخه مسابقه است که می توان با ساز و کار قانونی و دریافت ضمانت نامه برای مدتی در اختیار ورزشکاران برای برگزاری مسابقات قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این مجمع به ظرفیت های این استان از جمله کوهستانی بودن و امتداد ۶۰ کیلومتری رودخانه زاینده رود در شهرستان سامان اشاره و افزود: این شرایط می تواند برای میزبانی دوچرخه سواری کوهستان و تور دوچرخه سواری در مسیر رودخانه زاینده رود مناسب باشد.

حمید کریمی با بیان اینکه استعدادهای دوچرخه سواری در این استان قابل توجه است افزود: هم اکنون از این استان بازیکن و مربی در تیم ملی دوچرخه سواری حضور دارد.

کریمی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری دوچرخه سواری کراس کانتری در اردیبهشت ماه سال ۹۷ در شهرستان بروجن گفت: ظرفیت های جغرافیایی این استان و پیست های موجود، درسطح کشور بی نظیر است.

وی به احداث جاده سلامت در بوستان تهلیجان اشاره کرد و خاطرنشان کرد با احداث این جاده می توان روزهای مشخصی از هفته را برای ورزش بانوان در رشته دوچرخه سواری اختصاص داد.

کریمی ادامه داد: ۶۰ درصد سند راهبردی ورزش و جوانان تدوین شده و مابقی آن در دست تنظیم است.

وی با بیان اینکه برگزاری مجامع سالیانه هیات های ورزشی یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل است افزود: این مجامع باعث شفاف سازی، بیان تنوع و تکثر اندیشه ها، تصمیم گیری های مهم و بیان انتقادات می شود.

در این نشست ، گزارش مالی و عملکرد سالانه هیات دوچرخه سواری چهارمحال و بختیاری با اکثریت آرا به تصویب رسید.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۰:۰۹

27 Dec 2019