۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۲۰۳۳۰

اهانت به ساحت پیامبر(ص) در راستای پروژه اسلام هراسی استکبار جهانی است

سازمان بسیج اصناف و اتاق های اصناف استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را محکوم کردند.
اهانت به ساحت پیامبر(ص) در راستای پروژه اسلام هراسی استکبار جهانی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج اصناف سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام و اتاق های اصناف استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

(و ما ارسلناک إلارحمه للعالمین / سوره انبیاء آیه ۱۰۷)

کافرانی که روزی پیامبر را به جرم هدایت سنگ باران می کردند این بار با قلم های کثیف، افکار متعفن خود را نشان دادند به این امید که نور هدایت الهی را خاموش کنند و صد البته که این آرزوی پلید را به گور خواهند برد.

هرچند تمسخر و توهین به ساحت مقدس والاترین بشر در تمام دورانها از شأن ایشان نمی کاهد اما بدون شک نشان دادن غیرت دین مسلمین در برابر این توهین ها می تواند شرایطی را ایجاد کند که زین پس منحرفی جرأت این جسارت را به خود ندهد.

ما مسلمانان، توهین به هیچ پیامبری را مجاز نداشته و آن را نشانی از ضعف منطقی و خوی حیوانی توهین کننده می دانیم و به شدت آن را محکوم می کنیم.

ما اصناف و بازاریان استان چهارمحال و بختیاری، اقدام حمایتی سران برخی کشور های غرب را در حمایت از این اقدام شنیع از جنس همان توهین می دانیم و از آنان نیز ابراز انزجار می داریم.

در پایان از طرف خانواده اصناف و بازاریان استان اعلام می داریم که این دسیسه بطور واضح از طرف جبهه استکبار پشتیبانی شده و با این اقدام آنان قصد دارند جلوی رواج اسلام را بگیرند و پروژه اسلام هراسی را از طریق خلق گروه های به ظاهر اسلامی همچون داعش و النصره به مقابله با اسلام ناب محمدی بفرستند که به لطف خدا و هوشیاری مسلمانان این توطئه شوم نیز همچون نقشه های قبلی آنان نقش بر آب خواهد شد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۵:۴۴

5 Feb 2020