۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۲۴۳۹۰
امام جمعه موقت سامان:

هيچ کس حق ندارد چهره جمهوري اسلامي را دنيا مخدوش کند

امام جمعه موقت شهرستان سامان گفت:در جامعه هيچ کش حق ندارد چهره جمهري اسلامي را در دنيا مخدوش کند.
هيچ کس حق ندارد چهره جمهوري اسلامي را دنيا مخدوش کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما،حجت الاسلام و المسلمين حبيب الله شاهسوند در خطبه اول نماز جمعه با بیان اینکه خود و نمازگران را به تقوا الهي توصيه مي کنم، اظهار داشت: آدم ها خود را بهتر از هر کس ديگري مي شناسند و بايد در جامعه انسان ها مغرور به تعاريف ديگران نباشند چراکه نمي دانيم کدام يک از صفاتي که ديگران براي ما بيان مي کنند، خداوند قبول دارد.

شاهسوند با اشاره بر اينکه در حال حاضر در جامعه کنوني مسابقه چشم وهم چشمي و ثروت مطرح شده است ، بيان داشت: اکثر جوان ها به اين دلايل ازدواج نمي کند و سن ازدواج که بالا رفته يک گرفتاري عظيم در جامعه است ، در ازدواج ها بايد مهريه و جهيزيه دختران سبک گرفته شود.

وي با بيان اينکه در زندگي به چيزهاي که لازم و ضروري دختران و پسران است اکتفا کنيم و در ازدواج ها به دنبال چشم و هم چشمي نباشيم ، عنوان کرد: خيلي از کار هاي که در جامعه صورت مي گيرد در دستور شرع نيست و واجب نيست که اين کاره انجام شود.

شاهسوند با اشاره بر اينکه در مسائل معنوي خود را بالا دست هاي مقايسه و در ماد يات خود را با پايين ترين ها مقايسه کنيم، اذعان داشت: بايد قدر سلاتي و امني موجود در جامعه را قدر بدانيم.

امام جمعه موقت شهر سامان در خطبه دوم خود با بيان اينکه در جشن تکليف آرميتا دختر شهيد هسته اي کشور رفتار پدرانه مقام معظم رهبري با توجه بر مشغله کاري براي اين دختر هديه اي و پيامي فرستاند ، عنوان کرد: بايد پدران و مادران نسبت به فرزندان خود بي توجهي نداشته باشند و در بيشتر مسائل و موارد فرزندان خود به فرزندان توجه کنند.

حجت الاسلام و المسلمين حبيب الله شاهسوند با اشاره بر اينکه نهاد فرهنگي ، صدا و سيما و اموزش و پرورش و ... بايد جشن تکليف فرزندان در رسانه ها ديده شود و اين رخداد مهم براي فرزندان افکار مناسب را براي فرزندان ايجاد کند ، تصريح کرد: شور و نشاط و فضاي معنوي و ديني در جامعه حاکم شود.

شاهسوند به ديدار همه قشر ها جامعه با مقام معظم رهبري در هفته گذشته اشاره و بيان داشت: چشم و چراغ نظام مقام معظم رهبري است و مردم در تمامي مواردي که رهبر از مردم خواسته اي داشته است به رهنمون هاي رهبر لبيک گفته اند و در حال حاضر مسئولين بايد بيشتر به مطالب رهبري توجه کنند.

وي با اشاره بر اينکه رهبر در سخنان خود به رابطه امريکا با ايران را مطرح کرد و بيان داشت: که امريک در هر شرايطي دشمن ما است و نبايد بعضي ها چهره زشت امريکا را خوب جلوه دهد ، نکته مهم در مذاکرات ايران و امريکا به غير از مذاکرات هسته مذاکره ديگر ممنوع است.

شاهسوند با بيان اينکه در مسائل هسته اي بايد جلوي نفوذ دشمن را در ديگر رده ها بگيريم ، ياد آور شد: بحث امريکا و ايران بمب اتمي نيست، بلکه امريکا به دنبال از بين بردن انقلاب و اسلام در کشور ما است.

وي با بيان اينکه رهبر در سخنان خود در مورد نظارت شوراي نگهبان و .. سخن گفت و بيان داشت: در نزديکي انتخابات نبايد شک در راستاي سلامت انتخابات صورت گيردچرا که از نظارت شوراي نگهبان کساني همانند اقايان خاتمي، هاشمي، احمدي نژاد، روحاني ، نمايندگان مجلس و ... از اين صندوق ها راي اورده اند و نبايد به اين صندوق هل شک داشته باشند و براي نظام هزينه درست کنند .

وي خاطر نشان کرد : هيچ کس حق ندارد با با سخنان بيهوده چهره جمهوري اسلامي را در دنيا مخدوش کند.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۷:۴۴

30 Dec 2019