۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۳۵۹۱۰
معاون امور اراضی کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیا:

قرارگاه خاتم‌الانبیا آماده مشارکت همه‌جانبه دربحث کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است

معاون امور اراضی کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیا از آمادگی این قرارگاه برای مشارکت در کشاورزی با همه توان خود در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
قرارگاه خاتم‌الانبیا آماده مشارکت همه‌جانبه دربحث کشاورزی در چهارمحال و بختیاری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ مسعود پرستاری معاون امور اراضی کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیا در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا بیش از ۳۰۰ ابرپروژه و ۴ هزار پروژه در سراسر کشور در دست اقدام دارد اظهار کرد: این قرارگاه با همکاری دولت پروژه‌های بزرگ را اجرا می‌کند.

وی حرکت این قرارگاه را در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان و بیان داشت: از مسئولان در چهارمحال و بختیاری انتظار داریم همچون دیگر استان‌ها کمک‌های لازم را برای اجرای پروژه‌ها داشته باشند.

پرستاری بیکاری را از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشکل برای کشور عنوان و خاطرنشان کرد: براساس آمار چهارمحال و بختیاری در رتبه سوم از نظر بیکاری قرار دارد.

معاون امور اراضی کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیا اضافه کرد: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم معضل بیکاری را که در همه استان‌ها مرم با ان دست به گریبانند را رفع کنیم، همچنین باید به رفع چالش محرومیت با توجه به کشاورزی در این استان اهمیت داده شود.

وی ادامه داد: در برخی موارد مطالبات بانک‌ها بیش از برخی تعاونی‌ها است که دلیل آن نبود برنامه استراتژیک است.

معاون امور اراضی کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیا توسعه صنایع بسته‌بندی و تبدیلی را جزئی از وظایف قرارگاه خاتم‌الانبیا است.

پرستاری از آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیا برای مشارکت در کشاورزی با همه توان خود در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: همچنین این قرارگاه برای توسعه پروژه فدک نیازمند ۱۵۰ هکتار زمین و مساعدت از محل اعتبارات بلاعوض است و در صورت اجرای این طرح ۵۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۰۳

27 Dec 2019