۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۶۹۰۰
نائب شورای اسلامی شهر شهرکرد تاکید کرد

لزوم رعایت الزامات و استانداردهای پدافند غیرعامل در تمام پروژه‌های شهری

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: باید در تمامی پروژه های شهری الزامات و استانداردهای پدافند غیرعامل رعایت و موضوع آگاهی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه در ارتباط با موضوع پدافند غیرعامل و همچنین برگزاری رزمایش و مانورهای مختلف در دستور کار قرار بگیرد.
لزوم رعایت الزامات و استانداردهای پدافند غیرعامل در تمام پروژه‌های شهری
به گزارش جهانبین نیوز، حیدر علیپور نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شهرکرد با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: امروزه ضرورت اجرای پدافند غیرعامل بر کسی پوشیده نیست و در حال حاضر کشور ما نسبت به گذشته وضعیت حساستری هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین الملل دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع باید توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل در کشور داشته باشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد تصریح کرد: فرهنگ سازی و ایجاد باور عمومی درخصوص ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل و انجام اقدامات دفاع غیرعامل در جهت مقابله با تهاجمات خصمانه و کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی و غیرطبیعی و پیشگیری از تلفات انسانی یکی از موضوعات بنیادی است که وسعت و گسترش آن کلیه زیرساخت ها و مراکز حیاتی و حساس و مهم را در هر کشوری در بر می گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس برنامه ریزی و ساماندهی همه جانبه در موضوع دفاع غیرعامل در حوزه های مختلف کالبدی، سایبری، زیستی و فرهنگی در راستای (منویات رهبر معظم انقلاب) و سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل به منظور صیانت از منابع و ذخایر ملی، استانی و شهری، ازجمله وظایف مدیران و دست اندرکاران به شمار می رود.

علیپور با اشاره به هفته پدافند غیرعامل از ۶ تا ۱۲ آبان ماه جاری تاکید کرد: اینجانب با عنایت به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور ضمن تبریک این مناسبت از همه آحاد جامعه و صاحب نظران و پژوهشگران و کارشناسان و مدیران دستگاه های اجرایی انتظار دارم با تکیه بر شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» با عزمی راسخ اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل را در دستور کار خود قرار بدهند و بیش از گذشته به آن اهتمام ورزند.

وی افزود: با توجه به این موضوع باید در تمامی پروژه های شهری الزامات و استانداردهای پدافند غیرعامل رعایت و موضوع آگاهی و توانمندسازی اقشار مختلف جامعه در ارتباط با موضوع پدافند غیرعامل و همچنین برگزاری رزمایش و مانورهای مختلف در دستور کار قرار بگیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: با توجه به رشد روزافزون جمعیت و استفاده از استانداردهای بالای زندگی توسط شهروندان، امروزه آلودگی هوا به عنوان یکی از معضلات زیست محیطی مطرح می شود و از سوی دیگر با توجه به افزایش ۲۰ درصدی تعداد خودروها در سطح شهر هستیم.

وی اظهار کرد: با توجه به این موضوع درخواست می شود اقدامات مؤثر در زمینه آموزش های شهروندی و موارد دیگر صورت پذیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۳۷

1 Jan 2020