۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۱۹۶۰

شسکت آل سعود نمايانگر واقعي پيروزي ايمان بر کفر است

امام جمعه بن گفت: شسکت آل سعود نمايانگر واقعي پيروزي ايمان بر کفر و حق عليه باطل است و موجب شد چهره واقعي آل سعود بر مسلمانان شناخته شود.
شسکت آل سعود نمايانگر واقعي پيروزي ايمان بر کفر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  زنگ خبر، سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه شهر بن در خطبه هاي اين هفته نماز عبادي سياسي جمعه ضمن دعوت به تقواي الهي گفت: وابستگي به دنيا و آراسته و شيرين بودن آن در نزد برخي افراد موجب مي شود هرکاري را براي به دست آوردن آن مشروع بدانند.


وي تصريح کرد: ريشه همه انحرافات انسان، دوري از خداوند و دوستي با دنيا است و اگر مرگ در نزد کسي کوچک و حقير شود دنيا در نزد او با ارزش خواهد شد و تقوا تنها رمز رهايي از اين معضلات است.


غضنفري آموزه هاي قرآن کريم را تنها راه رهايي از از دنيادوستي ها دانست و گفت: اهل قرآن بودن و تدبر در آيات قرآن کريم تنها رمز نهادينه شدن قرآن کريم است.


امام جمعه بن گفت: قيامت بسيار نزديک است و با يک چشم به هم زدن فرا مي رسد و بايد براي بهتر شدن آن تلاش کنيم.


وي علت نگاه زيباي شهدا به شهادت را مطالعه زياد آن بزرگواران دانست و گفت: نگاه متفاوت شهدا به مرگ و طلب شهادت از خداوند متعال، بيانگر نگاه و مطالعه دقيق آنان بوده و نگرش آنان را به اين امر متفاوت نموده است.


غضنفري مرگ مومن را مرگي زيبادانست و گفت: مرگ براي کساني سخت و طاقت فرسا است که زاده و توشه اي براي قيامت فراهم نکرده و ديدگاه خوبي نسبت به مرگ ندارند.


وي ضمن تبريک به مناسبت نهم ارديبهشت ماه سالروز ولادت امام جواد عليه السلام گفت: گره گشايي از کار مردم امري مطلوب بوده و بايد به اين امر اهتمام ورزيد و اگر کسي قادر به اين امر نبود با گشاده رويي و لبخند مي تواند رضايت مردم را بدست آورد.


غضنفري خاطر نشان کرد: خداوند ستار العيوب بوده و بسياري از عيوب انسان ها را مي پوشاند اما برخي افراد به خود اجازه مي دهند با سخن چيني ها و تهمت هاي ناگوار آينده جوانان را تخريب کرده و نگاه مردم را نسبت به افراد بد کنند و اين امر خداپسندانه نيست.


وي يکي از گزينه هاي روي ميز آمريکا را حمله نظامي آمريکا به ايران دانست و گفت: اين حمله گرچه در سال ۱۳۵۹ در طبس اتفاق افتاد اما به يد الهي و طوفان شن که نعمتي الهي براي ما بود با شکست مواجه شد.


امام جمعه بن به رشادت هاي دانشجويان پيرو خط امام(ره) اشاره نمود و گفت: اقدام اين دانشجويان و تسخير لانه جاسوسي آمريکا موجب شد تا پيروزي انقلاب اسلامي به ثمر بشيند.


وي شکست آل سعود در جنگ ۲۷ روزه به يمن را برکتي الهي دانست و گفت: ظاهر شدن چهره واقعي آل سعود و اثبات راهبردي پيروزي ايمان برکفر و خون بر شمشير، اتحاد تمامي قبايل و رها شدن اختلافات داخلي، تقويت و انسجام مردمي و شکست نظامي و سياسي حيثيتي آل سعود از دستاورد هاي بالاي اين نبرد براي جبهه مقاومت بود.


غضنفري خاطر نشان کرد: از ابتدا نيز طبق فرمايشات مقام معظم رهبري شکست آل سعود حتمي بوده و صرفا اين جنگ چهره واقعي آنان و ابزار دست بودن براي آمريکا و صهيونيست را آشکار نمود.


امام جمعه بن به معارفه شهردار جديد محمود نادري پرداخت و گفت: ثبات در مديريت و همراهي شهردار موجب رشد و ترقي و آباداني شهر است و بايد شوراي اسلامي شهر بن ضمن حمايت هاي همه جانبه از اختلاف سليقه ها پرهيز کرده و به فکر آباداني شهر باشد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۲:۲۲

29 Dec 2019