۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۴۹۳۰

برگزاری مراسم روز بازنشستگان و خردمندان در استان چهارمحال و بختیاری

مراسم تجلیل از بازنشستگان،از کار افتادگان کلی و همسران بازمانده نمونه سازمان تامین اجتماعی برگزار گردید.
برگزاری مراسم روز بازنشستگان و خردمندان در استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز به مناسبت ۲۵ ذی الحجه ،روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، مراسم تجلیل از بازنشستگان،از کار افتادگان کلی و همسران بازمانده نمونه سازمان تامین اجتماعی با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان ،روسای کانونهای بازنشستگی و مستمری بگیران شعب استان،تنی چنداز مسئولین استانی و جمعی از روسا ء و کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی استان و تعدادی از بازنشستگان و مستمری بگیران در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.

در این مراسم مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: در قرآن کریم و تعالیم اسلامی به جایگاه متعالی خانواده و منزلت بزرگان و پیشکسوتان بسیار سفارش شده است لذا سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید و در دوره مدیریت جدید بواسطه رسالت فرهنگی خود تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران را ،که با سالها تلاش برای آبادانی و سازندگی مهین عزیزمان از هیچ کوششی دریغ نکرده اند، وظیفه خود می داند.

غلامرضا محمدی با اشاره به اقدامات سازمان در حوزه معیشتی ، رفاهی و فرهنگی بازنشستگان و مستمری بگیران افزود:افزایش مستمری و مزایای جانبی در سال ۱۳۹۴ بالاتر از نرخ تورم،تدارک سفرهای زیارتی به مشهد مقدس در قالب طرح "کرامت رضوی"و ضرورت وجود یک روحانی از ائمه جماعات اداره کل استان و شعب تابعه به همراه مستمری بگیران در این سفرها،مساعدت سازمان در خصوص بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران،طرح نسیم سلامت و برگزاری المپیادهای ورزشی برای این قشر عظیم و ارائه صدور فیش و حکم مستمری به صورت اینترنتی از جمله اقداماتی است که سازمان تامین اجتماعی جهت تکریم سرمایه های انسانی ارائه نموده است.

محمدی به تلاشهای مدیریت بانک رفاه در رابطه با اختصاص وامهای قرض الحسنه و جعاله به مستمری بگیران اشاره کرد و خواستار افزایش این نوع وامها به بازنشستگان و مستمری بگبران شد.

مدیر کل تامین اجتماعی به تشریح مراحل طرح انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه طبق دستورالعمل و بر اساس شاخص ها پرداخت و گفت : در فراخوانی که ازطریق روزنامه های محلی و پوستر،بروشور و بنر هایی که در سطح مراکز بیمه ای و درمانی نصب گردید همچنین با اطلاع رسانی از طریق کانونهای بازنشستگان و مستمری بگیران انجام پذیرفت، این عزیزان با ارائه مدارک و مستندات به مراکز بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در این طرح شرکت کردند که پس از بررسی مدارک و مستندات در کمیته ای که به منظور انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در اداره کل استان تشکیل شد اقدام به انتخاب بازنشسته،از کارافتاده کلی و همسر بازمانده نمونه بر اساس شاخص های تعیین شده گردید.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت : افتخار می کنیم که در حوزه درمان به بازنشستگان و مستمری بگیران خدمت رسانی می کنیم.

دکتر صمد اکبری افزود: مراکز درمانی استان آماده هرگونه همکاری در خصوص نوبت دهی به بازنشستگان و مستمری بگیران هستند.

همچنین معاون امور شعب بانک رفاه استان،معاون پشتیبانی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و معاونین بیمه ای و اداری مالی اداره کل استان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

روسای کانونهای بازنشستگان و مستمری بگیران شعب استان نیز به بیان مشکلات و مسئل در حوزه بازنشستگی و مستمری بگیری پرداختند.

در پایان این مراسم مدیر کل تامین اجتماعی استان و مسئولان استانی با اهداء تندیس،لوح و جوایزاز مقام شامخ بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه تجلیل نمود .


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۴۰

10 Jan 2020