۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۸۹۹۰
فرمانده حوزه مقاومت بسيج هفشجان خبر داد:

برنامه شب‌هاي رمضان در هفشجان برگزار مي‌شود

فرمانده حوزه مقاومت بسيج هفشجان گفت: در راستاي تحکيم خانواده‌ها و کاهش طلاق کارگاه‌هاي آموزشي در برنامه شب‌هاي رمضان براي مردم شهر هفشجان برگزار مي‌شود.
برنامه شب‌هاي رمضان در هفشجان برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ حبيب‌الله ربيع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: طي برنامه‌ريزي‌هايي که صورت گرفته از فرصت ماه رمضان استفاده کرده و از کارشناسان با تجربه براي راهنمايي خانواده‌ها جهت کاهش طلاق استفاده نموده‌ايم.

وي اذعان داشت: اين برنامه بسيار موثر از شب دوم ماه مبارک رمضان و تا آخر ماه از ساعت ده شب در پارک معلم هفشجان برگزار خواهد شد.

ربيع‌زاده با اشاره به اينکه برنامه‌هايي اين چنيني تاثير بسيار مثبتي بر روي تحکيم خانواده‌ها خواهد داشت عنوان کرد: همه تلاش ما بر اين است تا بتوانيم برنامه‌هايي در اين راستا براي خانواده‌ها برگزار نماييم.

وي از حاشيه اين برنامه فرهنگي نيز خبر داد و گفت: فروش محصولات فرهنگي با ۳۰ درصد تخفيف، برپايي ايستگاه‌هاي نقاشي با موضوعيت ديني براي کودکان، انجام مسابقات ورزشي، ثبت‌نام علاقمندان به کلاس‌هاي تيراندازي با تفنگ بادي و... از ديگر برنامه‌هايي است که در ماه مبارک رمضان در پارک معلم در حال اجرا است.

ربيع‌زاده يادآور شد: جوايزي در اختيار روحانيون قرار داده خواهد شد که با برپا کردن مسابقات بين کودکان به آن‌ها داده شود.

وي از حضور کارشناسان مختلف در اين مراسم نيز خبر داد و خاطرنشان کرد: از کارشناسان مختلفي دعوت به عمل آمده که در زمينه مسائل خانواده، آسيب‌هايي که ممکن است فضاي مجازي آن‌ها را تهديد کند صحبت‌هايي را داشته باشند.

ربيع‌زاده بيان داشت: خوشبختانه تاکنون اين برنامه‌ها با استقبال بسيار خوب خانواده‌ها همراه بوده است.

وي تاکيد کرد: مباحث ديني را بايد مرتب در خانواده‌ها مطرح کرد و نبايد از اين موضوع به هيچ عنوان غافل شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۴:۰۹

26 Dec 2019