۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۳۰۲۰

درخشش ووشوکاران لردگاني در مسابقات انتخابي تيم ملي+ عکس

ورزشکاران ووشوکار چهارمحال و بختياري در مسابقات رده هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش تالو و ساندا با رقيبان خود از سراسر کشور به مقام ششم دست يافتند.
درخشش ووشوکاران لردگاني در مسابقات انتخابي تيم ملي+ عکس
به گزارش جهانبین نیوز؛ عيسي حسني رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت؛ ورزشکاران استان چهارمحال و بختياري در رقابت هاي ووشو قهرماني کشور و انتخابي تيم ملي در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش تالو و ساندا از دهم تا 12 بهمن با ميزباني استان شيراز به مصاف 33 تيم از سراسر کشور رفتند.
حسني افزود: تيم استان چهارمحال و بختياري در اين دوره مسابقات با کسب سه طلا، يک نقره و سه برنز مقام ششم اين دوره از مسابقات ووشو را به خود اختصاص داد.

وي گفت: در مسابقات انتخابي تيم ملي برادران ابراهيم نادري با مدال طلا و محمد رحيمي با دريافت مدال برنز از شهرستان لردگان به تيم ملي جهت اعزام به مسابقات آسياي کره جنوبي دعوت شدند.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: اين مسابقات در رده هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو بخش تالو و ساندا از دهم تا دوازدهم  بهمن‌ماه با حضور 600  ووشو کار و 33 تيم از سراسر استان هاي کشور به ميزباني استان شيراز  در سالن شهيد آيت الله دستغيب شيراز برگزار شد.

حسني در پايان گفت: رضا شهراني از شهرکرد و سعيد قدميان‌فراز لردگان مسئوليت سرپرستي و مربي تيم استان چهارمحال و بختياري را بر عهده داشتند.



 

انتهاي پيام1026ج /630 ل

 
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۱:۳۹

28 Dec 2019