۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۳۶۰۹۰
مديرکل کميته امداد چهارمحال و بختياري:

افزايش 83 درصدي مشارکت مردم چهارمحال و بختياري در طرح «ذبح عظيم»

مديرکل کميته امداد چهارمحال و بختياري گفت: بيش از 267 ميليون به صورت کالا و مابقي نقدي بوده که مشارکت مردم و خيران نسبت به سال گذشته بيش از 83 درصد افزايش داشته است.
افزايش 83 درصدي مشارکت مردم چهارمحال و بختياري در طرح «ذبح عظيم»
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ علي ملک پور مديرکل کميته امداد چهارمحال و بختياري با بيان اينکه طرح ذبح عظيم براي سومين سال متوالي در استان اجرا مي شود گفت: سال جاري ۱۶ دفتر کميته امداد، ۳۵ پايگاه مراکز نيکوکاري و ۸۰ پايگاه در ميعادگاه هاي نمازجمعه سطح استان آماده دريافت نذورات خيران و مردم نيکوکار استان در طرح نذورات قرباني هستند که پيش بيني مي شود بيش از ۳۷۳ ميليون تومان گوشت قرباني بين نيازمندان استان توزيع شود.

وي با بيان اينکه کمک هاي عيد قربان در اولين فرصت و با اولويت ايتام، محسنين و سالمندان توزيع مي شود افزود: مبلغ ۲۹۵ ميليون تومان تا به امروز جمع آوري شده است که بيش از ۲۶۷ ميليون به صورت کالا و مابقي نقدي بوده که مشارکت مردم و خيران نسبت به سال گذشته بيش از ۸۳ درصد افزايش داشته است.

ملک پور با اعلام اينکه اين طرح در طول سال ادامه دارد بيان کرد: بيشترين مشارکت در مناطق لردگان، اردل و ميانکوه بوده که انتظار مي رود مابقي مناطق در جذب مشارکت هاي مردمي فعاليت بيشتري داشته باشند و کمک هاي جمع آوري شده بين نيازمندان ۷۰ شهر و روستاي استان توزيع شود.

مديرکل کميته امداد به همکاري اداره دامپزشکي و حوزه هاي علميه در طرح ذبح عظيم اشاره کرد و گفت: در طرح ذبح عظيم، کشتار گوسفندان براي کميته امداد رايگان انجام مي شود.

ملک پور افزود: نيکوکاران مي توانند با شماره گيري کد #۱*۸۸۷۷* و يا نصب نرم افزار سکه بر روي تلفن همراه خود در جهت ياري رساندن به نيازمندان واقعي جامعه مشارکت کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۹:۵۴

16 Jan 2020