۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۴۰
در شهرستان فارسان

توجه مسئولين به اصلاح شبکه‌هاي آب‌رساني/ امروز برای تعمیر ترکیدگی آب باید چند روزی صبر کرد

ترکيدگي لوله آب در خيابان‌ها و کوچه‌ها به يک قصه تکراري در شهر تبديل‌شده است و هر از چند گاهي بايد شاهد ترکيدگي لوله‌ها در خيابان و کوچه‌ها باشيم و امروزه شاهديم که براي تعمير محل ترکيدگي لوله بايد چند روز صبر کنيم
توجه مسئولين به اصلاح شبکه‌هاي آب‌رساني/ امروز برای تعمیر ترکیدگی آب باید چند روزی صبر کرد
به گزارش جهانبین نیوز، در پي ترکيدگي هاي لوله آب در شهر فارسان مشکلات عديده‌اي براي ساکنان محل فراهم آمده است، اين در حالي است که مقادير زيادي آب تصفيه‌شده و قابل شرب نيز طي چند روز گذشته تا الان هدررفته و مسئولين علي‌رغم تماس تلفني مردم هيچ اقدامي انجام نداده‌اند.
 
آب اين مايه حيات همه موجودات زنده، زماني ارزش خود را به رخ مي‌کشد که کسب يک جرعه و يک قطره آن ميسر نباشد يا لااقل با مشقات فراوان فراهم آيد، همه کارشناسان و مجريان امور آب اين ماده حياتي و زندگي‌ساز را ضروري‌ترين ابزار توسعه پايدار به شمار مي‌آورند و در بيان اهميت آب همين بس که بدانيم آدمي در طول هفتادسال زندگي درروي اين کره خاکي، نزديک يک‌ميليون برابر وزن خود آب مي‌نوشد
 
 يکي از شهروندان فارساني گفت: موضوع کمبود آب در استان امروزه به‌عنوان يکي از چالش‌هاي جدي مطرح است و جامعه را تهديد مي‌کند بااين‌وجود به دليل بي‌توجهي مسئولان مربوطه و به علت فرسودگي لوله‌هاي انتقال آب آشاميدني آب در حال هدر رفتن است.

                                
 
محمدي بيان داشت: با توجه به خشکسالي هاي چند سال اخير و اهميت منابع آبي به نظر مي‌رسد بايد مسئولين امر حساسيت بيشتري در حراست از اين ماده گران‌بها به خرج دهند تا مردم نيز به‌صرفه جويي اهميت دهند.
 
ترکيدگي لوله آب در خيابان‌ها و کوچه‌ها قصه تکراري این روزها در فارسان
 
وي تصريح کرد: ترکيدگي لوله آب در خيابان‌ها و کوچه‌ها به يک قصه تکراري در شهر تبديل‌شده است و هر از چند گاهي بايد شاهد ترکيدگي لوله‌ها در خيابان و کوچه‌ها باشيم و امروزه شاهديم که براي تعمير محل ترکيدگي لوله بايد چند روز صبر کنيم تا مسئولين امر از اداره آب در محل حضور پيدا کنند و از هدر رفت آب جلوگيري کنند.
 
محمدی اظهار اشت: ترکيدگي لوله آب شرب اين شهر در خيابان‌ها به‌صورت شبانه‌روزي هدر رفت آب را به دنبال داشته و مشکلات زيادي را براي تردد وسايل نقليه و عابران پياده نيز ايجاد کرده است.
 
 شهروندان و کسبه اين خيابان‌ها به‌شدت نسبت به هدر رفتن آب ناراحت هستند و اعتقاد دارند که مسئولان بايد در کنار فرهنگ‌سازي و هشدار دادن به شهروندان، هرچند تعداد زيادي ترکيدگي لوله گزارش مي‌شود اما به اصلاح شبکه‌هاي آب‌رساني خود توجه کند.
 
مدير آب و فاضلاب شهرستان فارسان، سعادت الله خسروي رئيس آب و فاضلاب شهرستان گفت: همشهريان عزيز با مشارکت عمومي سبب رفع هر چه سريع‌تر حوادث و شکستگي‌هاي شبکه آب‌رساني و هدر رفت آب‌شده و ما را در اين امر مهم ياري رسانند.
 
وي تصريح کرد: با توجه به وجود سامانه ۱۲۲ حوادث آب و فاضلاب که به‌صورت شبانه‌روزي فعال مي‌باشد خواهشمند است هرگونه شکستگي آب در سطح شهر مشاهده شد آن را به سامانه ۱۲۲ اطلاع‌رساني فرماييد تا در اسرع وقت نسبت به اصلاح شکستگي اقدام شود.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۸:۵۳

27 Dec 2019