۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۲۶۰۰۰
امام جمعه شهر اردل;

همايش بين‌المللي اربعين حسيني زمينه‌ساز ظهور امام زمان (ع) بود

امام جمعه شهر اردل گفت: اربعين حسيني افتخاري براي مسلمانان و حضور جمعيت ميليوني در مراسم اربعين امسال زمينه ساز ظهور امام زمان (ع) بود.
همايش بين‌المللي اربعين حسيني زمينه‌ساز ظهور امام زمان (ع) بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر اردل، اظهار داشت: يکي از مسائل مهم اخلاقي که از فطرت و عقل انسان ريشه مي‌گيرد و پايه اساسي دين مقدس اسلام است مسئله علم محوري و عمل بر پايه علم و يقين است.

سلمانپور افزود: پيروي از علم يک مسئله فطري است چرا که فطرت انسان متقاضي آن است که انسان بر پايه علم، عمل کند و بر اساس حدس و گمان هيچ کسي به واقعيت دست نمي‌يابد.

وي گفت: انسان بايد حقيقت‌ها را بشناسد و در همه امور انسان بايد به حقيقت‌ها توجه داشته باشد.

امام جمعه شهر اردل در خطبه دوم نماز جمعه شهر اردل با اشاره به حضور باشکوه و ميليوني مردم سراسر جهان در همايش بين المللي اربعين حسيني اظهار کرد: اربعين حسيني افتخاري براي مسلمانان و حضور جمعيت ميليوني در مراسم اربعين امسال زمينه ساز ظهور امام زمان (ع) بود.

اين مقام مسئول بیان کرد:راهپيمايي اربعين به عنوان يک مانور شيعيان مشت محکمي بر دهان کساني است که قصد دارند مسلمانان را از اعتقادات خود باز دارند، در طول تاريخ نيز هر زمان که هجمه‌ها بيشتر شد نه تنها پيروان اهل بيت از اعتقادات خود دست بر نداشته‌اند بلکه اين عشق و ارادت پر‌رنگ‌تر شده است.

سلمانپور از تمامي دست اندرکاران برپايي همايش بين المللي اربعين حسيني تقدير و تشکر کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۹:۱۱

8 Feb 2020