۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۳۳۷۵۰
مدير کميته امداد بروجن:

87 فقره جهيزيه به نوعروسان نيازمند بروجني اهداء شد

مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن از اهداي 87 فقره جهزيه به ارزش 2 ميليارد و 390 ميليون ريال به نو عروسان تحت پوشش اين نهاد در سال 95 خبر داد.
87 فقره جهيزيه به نوعروسان نيازمند بروجني اهداء شد
به گزارش جهانبین نیوز، محمدرضا هادي در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: امسال ۸۷ فقره جهيزيه به ارزش دو ميليارد و ۳۹۰ ميليون ريال به نوعروسان تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن اهداء شد.

وي افزود: ۲۷ فقره از اين جهيزيه ها به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) به ارزش ۶۷۰ ميليون ريال به صورت نقدي و کالا به مدد جويان تحت پوشش اهداء شده است.

هادي افزود: مددجوياني که در زمينه جهزيه به آنها کمک مي شود در کلاس هاي آموزشي مهارت هاي زندگي، همسرداري و زندگي زناشويي شرکت مي کنند سپس جهزيه به آنان اهدا مي شود.

مدير کميته امداد بروجن خاطرنشان کرد: امسال به لطف خدا براي نخستين بار است که سال تمام شده و هيچ مددجويي در نوبت براي دريافت جهيزيه نداريم.

هادي با بيان اين که جهيزيه هاي مددجويان برنامه ريزي شده توسط کميته امداد و خيرين تامين مي شود، گفت: هر جهيزيه ۱۶ قلم از قبيل فرش، يخچال و ديگر لوازم ضروري است.

مدير کميته امداد بروجن با اشاره به تامين ۵ فقره جهيزيه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) از سوي خيرين، گفت: براي هر کدام از اين جهيزيه ها چهل ميليون و ۵۰۰ هزار ريال هزينه شده است.

هادي با بيان اينکه ازدواج يک پيمان مقدس و نخستين سنگ بناي تشکيل خانواده است، گفت: در اسلام سفارش زيادي به امر مقدس ازدواج شده است.

وي با تاکيد بر ضرورت توجه به امر جهيزيه نوعروسان تحت حمايت، افزود: اهداء جهيزيه به نوعروسان تحت حمايت يکي از مهمترين برنامه هاي کميته امداد براي ازدواج جوانان تحت پوشش است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۴:۲۶

4 Jan 2020