۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۸۵۴۰
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان خبر داد:

مراسم سوگواری دهه اول محرم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)

معاون فرهنگی ا جتماعی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) با حضور سخنران و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام خبر داد.
مراسم سوگواری دهه اول محرم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)
به گزارش جهانبین‌ به نقل از بسیج نیوز، سرهنگ دوم پاسدار سید هادی صالحی، با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، از تشکیل کارگروه های آماد و پشتیبانی، محتوایی و اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم دهه اول محرم در سپاه استان خبر داد.

وی، اظهار داشت: مراسم معنوی سوگواری دهه اول ماه محرم، همه روزه از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح روز یک شنبه ۴ آبان ماه همزمان با اولین روز ماه محرم، با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و زیارت پرفیض عاشورا آغاز می شود و سپس سخنرانی و مداحی به همراه صرف صبحانه نذری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار و تا پایان دهه اول محرم ادامه خواهد داشت.

وی، افزود: خطیب توانا، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عباس قدیمی نژاد از مبلغان حوزه علمیه قم برای سخنرانی در این مراسم باشکوه دعوت شده است تا سلسله مباحث عاشورایی را تبیین فرماید.

صالحی یادآور شد: حضور در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برای عموم مردم ولایتمدار شهرستان شهرکرد آزاد است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۱:۰۶

1 Feb 2020