۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کد مطلب : ۳۰۵۰۰
مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري:

شهرک شيدا از پتانسيل‌هاي گردشگري چهارمحال و بختياري

مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري گفت: شهرک توريستي و گردشگري شيدا از پتانسيل‌هاي گردشگري این استان و سازمان همياري شهرداري‌ها است.
شهرک شيدا از پتانسيل‌هاي گردشگري چهارمحال و بختياري
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، مهندس قاسم شهبازي مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري گفت: در مدت زمان کوتاه خدمت‌گزاري بنده در سازمان همياري شهرداري‌ها شاهد تعاملات سازنده و پويايي با دهياران، شهرداران، دفتر امور روستايي و شهري استانداري و به طور خاص معاونت عمراني استانداري بوده‌ايم.

شهبازي ادامه داد: در همين راستا و طي سه ماه گذشته آسفالت مورد نياز معابر ۲۰ روستا و همچنين بخشي از نيازهاي دو شهرداري توسط کارخانه آسفالت اين سازمان تأمين شده است.

مدير عامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان اظهار داشت: اين سازمان آمادگي دارد تا در صورت استفاده از ماشين‌آلات شهرداري‌ها اجاره‌بهاي آنها را متناسب با نياز هر شهرداري و در قالب پرداخت نقدي، تأمين بيس و يا تأمين آسفالت مورد نياز آنها بپردازد.

مهندس قاسم شهبازي با اشاره به افتتاح فروشگاه عرضه مستقيم مواد غذايي و کشاورزي سازمان گفت: اين فروشگاه که در خيابان اقبال لاهوري شهرکرد واقع شده، در فضاي بسيار مناسب و به گونه‌ايي پيش‌بيني شده است تا هم کارکنان ادارات، سازمان‌ها و علي‌الخصوص شهرداري‌ها و هم عموم مردم امکان تهيه ارزاق مورد نياز خود را داشته باشند.

وي افزود: در مواردي هم که شهرداري‌ها بعد مسافت را مانعي براي بهره‌برداري کارکنان خود از فروشگاه مي‌دانند، سازمان اين آمادگي را دارد تا متناسب با مبلغ اعلام شده از سوي هر شهرداري، بسته‌هاي حمايتي تهيه و به محل هر شهرداري ارسال نمايد.

شهبازي شهرک تفريحي توريستي و گردشگري شيدا را يکي از پتانسيل‌هاي مهم سازمان دانست و افزود: در سال‌هاي گذشته در اين شهرک فعاليت خاصي صورت نگرفته بود که خوشبختانه امسال قرارداد سرمايه‌گذاري در قالب مشارکت بخش خصوصي به مبلغ ۸/۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان جهت تأمين زيرساخت‌هاي اين شهرک (شبکه‌هاي آب، برق و گاز) منعقد گرديد و عمليات اجرايي آن در حال انجام مي‌باشد.

مديرعامل سازمان همياري شهرداري‌هاي استان با اشاره به حساب‌هاي في‌مابين اين سازمان و شهرداري‌هاي استان افزود: اين سازمان از شهرداري‌هاي استان بالغ‌بر ۲/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان مطالبات وصول نشده دارد که شهرداري‌ها با همکاري و تلاش روزافزون خود در جهت پرداخت مطالبات سازمان، زمينه خدمت رساني بيشتر و بهتر سازمان به خودشان را فراهم مي‌آورند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۰۴:۲۹

29 Dec 2019