۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۱۵۰۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان:

بصیرت، چراغ راه برای درست زندگی کردن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در نشست صمیمی با سربازان وظیفه این مجموعه در آخرین روزهای سال، آنها را به قدرشناسی از موقعیت جوانی خود توصیه کرد.
بصیرت، چراغ راه برای درست زندگی کردن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز با تبریک فرارسیدن سال نو فاطمی، توصیه های مهمی درباره قدرشناسی از ایام جوانی و داشتن بصیرت در زندگی بیان کرد.

وی، با اشاره به حدیث شریفی از امام علی علیه السلام افزود: به ورطه هلاکت افتاد کسی که قدر خودش را نشناخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، جوانان را آینده سازان و قشر تأثیرگذار جامعه دانست و با اشاره به سرداران جوان دوران دفاع مقدس که نام آوران عرصه ایثار و حماسه آفرینی بودند، تصریح کرد: اگر کسی قدر خودش را نداند دچار افراط و تفریط می شود. اگر کسی قدر خودش را نداند استعداد هایش را درک نمی کند یا دچار خود بزرگ بینی می شود .

حجت الاسلام سرافراز گفت:‌ قدر خودتان را بدانید و دارای بصیرت باشید. شما با کلمه ی بصیرت آشنا هستید و این بصیرت به معنای چراغ راه است یعنی جوان باید اندیشه و فکر داشته باشد و راه را از چاه بشناسد؛ بصیرت، درست زندگی کردن را به ما می آموزد.

وی، تأکید کرد: بهترین دوران عمر شما همین دوران جوانی شماست که مقطعی از آن را در خدمت مقدس سربازی می گذرانید. و خدمت را با نشاط انجام دهید و در هر کاری که هستید آن کار را به خاطر رضای خدا انجام دهید تا کار شما ارزش مضاعف پیدا کند .

این مقام مسئول، با اشاره به جایگاه حساس و معنوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سربازان این مجموعه را به کسب تجربیات و فضائل و استفاده بهینه از وقت و جوانی خویش توصیه کرد.

حجت الاسلام سرافراز، با ابراز امیدواری برای سالی پر از رحمت و برکات الهی از نیروهای وظیفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خواست از معنویات ایام فاطمیه دوم در سال جدید استفاده کنند و حرمت این ایام را به خوبی پاس بدارند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در پایان این نشست صمیمی،ضمن پاسخ به پرسش های سربازان هدایایی به سربازان این مجموعه اعطا کرد.



انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۱:۵۷

11 Feb 2020