۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۳۵۸۰
مداح اهل بيت(ع) هيئت حضرت فاطمه(س) شهر اردل:

شيعه انگليسي تنها هدفش نابودي اسلامي است

مداح اهل بيت(ع) هيئت حضرت فاطمه(س) شهر اردل گفت:شيعه انگليسي تنها هدفش نابودي اسلامي است که محوريت اصلي اين فتنه را صادق شيرازي عهده دار است.
شيعه انگليسي تنها هدفش نابودي اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز، خواهر صالحي مداح اهل بيت(ع) هيئت حضرت فاطمه(س) شهر اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه در خصوص اهداف شيعه انگليسي اظهار داشت:شيعه انگليسي همان اسلام آمريکايي است که امام خميني (ره) راه آنها را باطل و هدفشان را پوچ مي‌دانست و آنها که امروز به برادران اهل سنت توهين مي‌کنند، بدانند در درجه اول بزرگترين آسيب را به اسلام وارد مي‌کنند و اين آسيب تنها به نفع دشمن و استکبار جهاني است.

صالحي با بيان اينکه شيعه انگليسي تنها هدفش نابودي اسلامي است افزود: اين فتنه گران به رهبري صادق شيرازي در هر کسوتي که باشند به طور حتم مرتبط با سرويس‌هاي جاسوسي بيگانگان بوده و با هدف شعله‌ور کردن آتش اختلافات بين مسلمانان فعاليت مي‌کنند.

وي افزود: شيعيان راستين اهل بيت هرگز در صدد توهين به ديگران بر نمي‌آيد بلکه اين دست‌هاي پشت پرده بيگانگان است که براي چپاول منافع مسلمان به اختلاف‌افکني مي‌پردازد.

صالحي به جوانان و قشرهاي جامعه توصيه کرد در دام فريبنده برخي حلقه‌هاي ناپاک و عرفان‌هاي کاذبي همانند صادق شيرازي گرفتار نشوند و معارف و آگاهي‌هاي خود را فقط از چشمه پاک مرجعيت و فقه اسلامي دريافت کنند تا نقشه هاي شوم دشمنان نيز در اين زمينه که قصد اختلاف بين تشيع و اهل تسنن و در پايان نابودي اسلام را دارند هم نقش بر آب شود.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۴:۰۵

5 Jan 2020