۰
plusresetminus
استکبار امروز به دنبال زمين زدن اسلام است و تا روزي که مرام يزيديان در فکر و ذهن دولت هاي آمريکايي باشد، شعار مرگ بر آمريکا بر زبان ما جاري خواهدبود.
تا زماني که مرام يزيديان در فکر و ذهن دولت هاي آمريکايي باشد،شعار "مرگ بر آمريکا "بر زبان ما جاري خواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام مختاري امام جمعه موقت شهر بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت: بي تقوايي باعث مي شود برکت از جامعه برو ،و سعي ما بايد اين باشد که براي دنيا و آخرتمان به دنبال مسائلي باشيم که در آن ها تقوا رعايت شود و همان گونه که در قرآن کريم سفارش شده است اگر اهل تقوا باشيم دريچه هاي برکت از آسمان به سوي ما گشوده مي شود.

خطيب جمعه بن گفت:نکته ي مهم در قيام حضرت سيدالشهدا اين بود که امتي را که از خط رسول الله و از راه مستقيم خارج شده بودند را به راه اسلام واقعي و اصلاح جامعه ي اسلامي سوق دهد و اگر اين حرکت امام حسين(عليه السلام)رخ نمي داد ديگر هيچ اثري از اسلام واقعي مطرح نبود.

مختاري افزود : هم اکنون در جهان هم دشمنان به دنبال نابودي اسلام هستند،اسلامي که پويا و فعال و در حال حرکت باشد و نه ساکت و بي هويت و اسلامي که از دل انگليس نشأت بگيرد و از لندن صادر شود ،اسلام نيست.

امام جمعه بن گفت: قيام و حرکت سيدالشهدا پويايي و حرکت را به اسلام داد واسلام را در روح انسان ها تزريق کرد و باعث حرکت و تعالي مقام انسان شد.

مختاري در ادامه افزود:در جهان کشتارهاي زيادي اتفاق مي افتد مانندکشتارهيروشيما که بيش از ۲۰۰هزار نفر در آن کشته شدند، حال بعد از چندين سال عده اي دور هم جمع مي شوند وتنها يک دقيقه به احترام آن کشته شده ها سکوت مي کنند در صورتي که بعد از ۱۴۰۰سال براي برپايي عزاي سيدالشهدا در تمامي جهان مردم چندين دهه به عزاداري و نوحه سرايي مي پردازند و شاهد اين هستيم که در زيارت اربعين حسيني بيش از ۲۰ميليون نفر بزرگترين پياده روي جهان را براي برپايي عزاي امام حسين برگزار مي کنند.


مختاري باتسليت ايام شهادت امام سجاد(عليه السلام)گفت:تمامي مصائب وبلاهايي که بر امام و ياران و اهل بيت ايشان فرود آمد بعد از واقعه ي عاشورا توسط اين امام و اهل بيت امام حسين به همه اعلام شد و اهل بيت ايشان مبلغ اسلام و آمران به معروف ونهي از منکر شدند.

وي با گراميداشت سالروز شهادت محمد حسين فهميده گفت: اين نوجوان با قلب کوچک خود کاري بسيار بزرگ انجام داد که امام خميني(ره) فرمودند:رهبر من آن نوجوان ۱۳ ساله است.

امام جمعه شهر بن باگراميداشت ۱۳ آبان روز ملي مبارزه با استکبار و تسخير لانه ي جاسوسي که توسط دانشجويان و دانش آموزان انقلابي صورت گرفت گفت:اگر انقلابي در راستاي اسلام و مسير الهي و رنگ و بوي خدايي داشته باشد ،به نتيجه مي رسد و هرگاه اين طور نباشد مطمئنا به شکست مي انجامد.

وي افزود : استکبار امروز به دنبال زمين زدن اسلام است وتا روزي که مرام يزيديان در فکر ذهن دولت هاي آمريکايي باشد شعار مرگ بر آمريکا بر زبان ما جاري خواهدبود.

مختاري با اشاره به برگزاري کنفرانس بيداري اسلامي در شهر بغداد گفت:اين موضوع باعث شده است تا همه متوجه شوند که بيداري اسلامي ، مختص ايران نيست و کشور هاي غيراسلامي نيز پيگير اين موضوع هستند و تاکنون ۲۲ کشور جهان به اين کنفرانس پيوستند.

انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۰:۱۰

30 Dec 2019