۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۳۸۴۳۰
معاون اجرايي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

تبيين دستاوردهاي انقلاب براي نسل جديد وظيفه نسل انقلابي کشور است

معاون اجرايي سپاه حضرت قمربني‌هاشم عليه السلام چهارمحال و بختياري در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان کيار خواستار تبيين دستآوردهاي نظام براي نسل هاي جديد شد.
تبيين دستاوردهاي انقلاب براي نسل جديد وظيفه نسل انقلابي کشور است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار سرهنگ مولوي معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام چهارمحال و بختیاری در جمع رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان کيار گفت: دشمن درصدد پايمال کردن زحمات رزمندگان در طول سال هاي دفاع مقدس است و براي رسيدن به اين هدف از هيچ ترفندي کوتاهي و مضايقه نمي کند.

وي با تشبيه کردن فضاي مجازي به جبهه هاي نبرد حق عليه باطل گفت: بايد در فضاي مجازي هم مانند جبهه هاي دفاع مقدس وارد مبارزه شويم، موفقيت دشمن در عرصه فرهنگ بسيار چشمگير است اما با توجه به توانمندي بسيار زياد نيروهاي ارزشي کشور مطمئن هستيم که در اين ميدان نيز پيروز و سربلند مي شويم.

معاون اجرايي سپاه حضرت قمربني هاشم چهارمحال و بختياري در ادامه به نزديک شدن سي و نهمين سالروز پيروز انقلاب اسلامي ايران گفت: انقلاب اسلامي دستاوردهاي بسياري براي مردم به ارمغان آورده است و بايد نسل هاي انقلابي و حاضر در جبهه‌هاي جنگ و جهاد اين دستاوردها را براي نسل هاي جديد بيان کنند.

وي از خيانت ها و کم‌کاري هاي رژيم منحوس پهلوي نيز سخن گفت و افزود: در سال ۱۳۵۶ برابر اسناد انقلاب اسلامي ۳۰ درصد بودجه کشور به امور نظامي اختصاص يافته بود در حالي که فقط يک درصد بودجه کشور سهم بهداشت و درمان مردم بود.

معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان چهارمحال و بختياري با تاکيد بر آنچه طي سي و نه سال به عنوان دستاوردهاي نظام عنوان مي شوند گفت: ناديده‌گرفتن دستاوردهاي انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بي انصافي است.

سرهنگ مولوي در پاسخ به کساني که دوستدار رابطه با آمريکا هستند گفت: اگر ارتباط با آمريکا سازنده بود مي بايستي کشور در دوران پهلوي پله هاي ترقي را طي مي کرد و اين در حالي است که آمريکا فقط منافع خودش را در داخل کشور تامين مي کرد.

به گزارش کيار بيدار در اين همايش بيش از ۲۰۰ نفر از رزمندگان سال هاي دفاع مقدس شهرستان کيار گرد هم جمع شدند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۸:۲۲

27 Dec 2019