۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۴۰۰
مسئول ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری :

دفاع مقدس ؛ یاد آور ایثار و از خود گذشتگی

مسئول ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری گفت: مردم ما در طول هشت سال دفاع مقدس در اوج همه معرفت هایی که داشتند احساس کردند که باید بجنگند و نگذارند که ذره ای از خاک میهن ما به دست دشمن بیفتد.
دفاع مقدس ؛ یاد آور ایثار و از خود گذشتگی
به گزارش جهانبین نیوز ؛ عبدالمحمد سعیدی مسئول ستاد امربه معروف و نهی از منکر چهار محال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سخن های مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: بزرگترین معروفات ایجاد نظام اسلامی و حفظ آن است.

وی با اشاره به اینکه بالاترین معروفات ایجاد نظام اسلامی توسط امام خمینی(ره) بود بیان داشت: هرآنچه به حفظ نظام جمهوری اسلامی می انجامد معروف است.

سعیدی بیان داشت: همه عرصه ها اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و ... می توان در بحث امر به معروف و نهی از منکر کار کرد.

وی عنوان کرد: جنگ تحمیلی وقتی شروع شد نظام ما مورد تهاجم قرار گرفت و ملت ما برای این منکر وارد عمل شد.

دفاع مقدس ما برگرفته از قیام عاشورا بود

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ما ایستادگی و مقاومت را از عاشورا یاد گرفتیم.

سعیدی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس صدام دو هدف کلی را دنبال می کرد بیان داشت: صدام به دنبال براندازی و از بین بردن نظام جمهوری اسلامی که آن را کنترل و مهار کند و هدف دیگر آن تصرف خاک خوزستان بودکه خوشبختانه به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسید.

وی یادآور شد: مقاومت مردم و بسیجی بودن آن ها و نقش رهبری در جمهوری اسلامی ایران باعث شد صدام به اهداف خود نرسد .

سعیدی با اشاره به اینکه خط قرمز رزمندگان این بود که حرف امام روی زمین نماند بیان داشت: این عامل معنویت است که در رزمندگان وجود داشت.

وی با اذعان بر اینکه یکی از عوامل پیروزی استقامت و پایداری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بوده است بیان داشت: امروز در جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی هستیم و اگر مسئولین ما مثل دوران دفاع مقدس مثل مردم زندگی می کردند و فاصله طبقاتی به وجود نمی امد وضعیت بهتر از این ها بود.

سعیدی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس دفاع کردیم و جنگ را شروع نکردیم بیان داشت: اهدافی که در جنگ داشتیم اهداف الهی بود و داشتن یک رهبر الهی که در زمان خود اعلم بود و لحظه ای از حدود الهی تجاوز نکرد و از مسیر تقوا نیز خارج نشد.

وی افزود: مردم ما نیز در طول هشت سال دفاع مقدس فقط به خاطر خدا و رضای الهی جنگیدند و پیروز شدند .

سعیدی اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان تکلیف گرایی که در اوج معرفت هایی که داشتند دنبال این بودند که تکلیف خود را نشان دهند و احساس کردند که باید بجنگند تا پیروز میدان شوند و به خواسته و هدف خود نیز رسیدند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۶:۵۸

27 Dec 2019