۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۰۸۸۰
باشکوه‌ترين ضربه متقابل مردم ايران به دشمنان

تقدير از مردمي که در 22 بهمن نداي اقاي خود را لبيک گفتند

مردم شهرستان کوهرنگ زير بارش برف و باران با گرماي قلب پر از عشق و ايمانشان به ايران اسلامي فرياد هيهات من الذله را سر دادند تا صدايشان از بلنداي زردکوه به گوش جهانيان برسد.
تقدير از مردمي که در 22 بهمن نداي اقاي خود را لبيک گفتند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، ملت ايران بار ديگر با حضور حماسي در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن و برپايي جشن باشکوه سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، يکپارچه و همصدا، پاسخ دندان شکني به تهديدات دشمنان دادند و راه «استقامت، پيشرفت و تعالي» را گزينه‌هاي روي ميز براي عبور از گردنه‌هاي سخت دوران دانستند.

حماسه شرکت در راهپيمايي 22 بهمن مردم کشورمان و شهرستان کوهرنگ بار ديگر وفاداري و ولايت مداري  خيل عاشقان نظام  را به منصه ظهور گذاشت.

مردم شهرستان کوهرنگ زير بارش برف و باران با گرماي قلب پر از عشق و ايمانشان به ايران اسلامي فرياد هيهات من الذله را سر دادند تا صدايشان از بلنداي زردکوه به گوش جهانيان برسد.  

روزهاي دهه‌ فجر هر سال يادآور دوران ويژه‌اي است که به يک تغيير اساسي در تاريخ کشور منجر شد،  اگرچه بسياري از جوانان و حتي ميانسالان امروز ممکن است نتوانند شرايط آن روز را به خوبي درک کنند، براي کساني که از نزديک شاهد اين تحول عظيم بودند، يادآوري خاطرات پيروزي انقلاب اسلامي همواره شوق‌ آفرين است.

حضور حماسي و با بصيرت مردم ولايت مدار و شهيد پرور ايران در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن  و مراسم دهه فجر را ارج مي نهيم و از مردم غيور و هميشه در صحنه بخاطر حضور كم نظير حماسي خود در اين راهپيمايي علي رغم شرايط نامساعد جوي تشکر مي کنيم و اميد آن است که قدردان اين ملت باشيم.

 مردم ولايت مدار با شرکت بي نظير در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر ثابت كردند وفادار  و معتقد و حامي قانون اساسي جمهوري اسلامي و دولت و نظام و ولايت فقيه و‌ارمانهاي امام  و شهدا هستند و مردم  با اين حضور عظيم خود وفاداري خود را نسبت به آرمان هاي امام راحل و شهدا  و همچنين رهبر معطم انقلاب نشان دادند.

مردم ولايت مدار ايران الحق و الانصاف در همه صحنه هاي انقلاب حضور يکپارچه و متحد داشته اند و باري ديگر برداران شيعه و سني باري ديگر ثابت كردند اتحاد و همدلي هستند  و از نظام و ارزشهاي انقلاب مدافع مي باشند.
 
امروز مردم فهيم و آگاه ايران يکبار ديگر براي پيروي از ولايت و براي مستحکم تر کردن پايه هاي نظام مقدس جمهوري ايران به ميدان آمدند تا به دشمنان اين انقلاب نشان دهند که ما دست بسته نيستيم.

سالروز پيروزي  انقلاب اسلامي در کنار دستاوردهاي آن، فرصتي براي يادآوري شعارهاي انقلاب است،  شعارهايي که با شعور و  توام با بصيرت شده بود.
 
نقش فرهنگيان و دانش‌آموزان در پيروزي و تداوم انقلاب نقش ويژه‌اي است، جدا از حضور مستقيم و تاثيرگذار آنان در صحنه‌هاي انقلاب، فرهنگيان و دانش‌آموزان نقش قابل توجهي در دوران پس از انقلاب داشته‌ و دارند.

ضمن تبريک و تهنيت بمناسبت  سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي، همه مردم، فرهنگيان، دانش آموزان را  مي ستاييم که با حضور شوق‌انگيز خويش در راهپيمايي يوم الله  22 بهمن، اين روز را به صحنه رستاخيز و جنبش مردمي و عرصه بي‌بديل جمهوريت نظام تبديل کردند. 
 
همت بدري فرد

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۳:۵۵

7 Feb 2020