۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۳۸۶۱۰
فرمانده انتظامي بروجن خبر داد

عمليات ضربتي پليس بروجن/توقيف خودروي سرقتي/ 2 سارق دستگير شدند

فرمانده انتظامي بروجن از توقيف يک دستگاه خودرو پرايد سرقتي و دستگيري دو سارق در عمليات تعقيب و گريز ماموران اين شهرستان خبرداد.
عمليات ضربتي پليس بروجن/توقيف خودروي سرقتي/ 2 سارق دستگير شدند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ غلامعلي شکري در گفتگو با کلار، اظهار داشت: يک دستگاه خودرو پرايد سرقتي و دو سارق در عمليات تعقيب و گريز ماموران اين شهرستان دستگير شدند.

شکري اضافه کرد: در پي وصول گزارشي به مركز فوريت هاي پليسي۱۱۰ بروجن مبني بر سرقت يك دستگاه سواري پرايد در شهر نقنه مراتب در دستور كار قرار گرفت.

وي افزود: با اجراي طرح مهار و كنترل دقيق مبادي ورودي و خروجي شهرستان خودرو سرقتي در يكي از محورهاي مواصلاتي شهر نقنه مشاهده و به راننده آن دستور ايست داده شد.

شکري با بيان اين که راننده خودرو ضمن بي توجهي به دستور ايست پي در پي پليس بر سرعت خود افزوده و قصد فرار از چنگال قانون را داشت، گفت: ماموران با رعايت قانون به كارگيري سلاح پس از تيراندازي هوايي لاستيك خودرو را هدف قرار دادند كه با توقف خودرو در حاشيه جاده ضمن دستگيري دو سارق خودرو سرقتي نيز به يگان انتظامي منتقل شد.

سرهنگ شكري با اشاره به سوابق متعدد متهمان در امر سرقت و معرفي آنان به مراجع قضائي از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك در زمينه سرقت اماكن عمومي و خصوصي، موضوع را در اسرع وقت به سيستم فوريت هاي پليسي۱۱۰ نيروي انتظامي شهرستان بروجن گزارش كنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۵۷

27 Dec 2019