۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد مطلب : ۲۵۶۵۰
فرمانده سپاه ناحيه اردل خبرداد:

برگزاري 130 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل از برگزاري 130 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبر داد.
برگزاري 130 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در گفت‌وگو اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه در خصوص برنامه‌هاي هفته بسيج در شهرستان اردل اظهار داشت: بسيج، يک فرهنگ و حرکت بزرگ است که به عنوان افتخار ملت ايران در تمامي عرصه‌هاي دفاع از ارزش‌هاي متعالي انقلاب پيشتاز بوده است.

جمشيدي افزود: پشتيباني از ضعفا شاخصه ديگر انقلاب است که باعث شده، چشم اميد مردم و مستضعفان جهان، به ايران متوجه شود. استکبارستيزي مهم‌ترين رسالت نيروهاي ارزشي و انقلابي و از جمله شاخص‌ترين ويژگي‌هاي انقلاب است.

وي تصريح کرد: امروزه استکبار برنامه‌ها و توطئه‌هاي گوناگوني دارد که تشکيل گروه‌هاي تروريستي از جمله داعش در زمره اجراي اين توطئه‌ها بوده است.

جمشيدي امنيت را از جمله عناصر مهم و قابل توجه کشور ايران برشمرد و افزود: حضور ميليوني بسيجيان و پيروان ولايت در عرصه‌هاي مختلف دفاع از کشور و انقلاب اسلامي، زمينه ثبات و آرامش فراگير را در کشور فراهم کرده است.

وي از اجراي بيش از ۱۳۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: حضور پرشکوه بسيجيان در نماز جمعه، برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي بسيج در طول ۳۷ سال پيروزي انقلاب، نمايشگاه اقتصاد مقاومتي و خدمت‌رساني به مناطق محروم از سوي پايگاه‌هاي مقاومت بسيج محلات از جمله اين برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه شهرستان اردل تحول در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي را مهم‌ترين هدف از برگزاري برنامه‌هاي هفته بسيج در شهرستان برشمرد و افزود: عطر افشاني گلزار شهدا، سرکشي از خانواده شهدا و جانبازان، برگزاري مسابقات ورزشي، برگزاري يادواره شهدا از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج در اردل است.

جمشيدي با تأکيد بر لزوم تلاش نيروهاي بسيجي براي عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب مبني‌بر ايجاد زمينه‌هاي حضور پرشکوه مردم در انتخابات اسفند ۹۴ گفت: وظيفه بسيج در انتخابات، بصيرت‌افزايي و روشنگري عمومي و تبيين آرمان‌هاي ولايت و رهبري در برگزاري انتخابات است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۰:۵۶

4 Apr 2020