۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۹۱۰۷
هنرمند و شاعر بسيجي شهرستان اردل:

بسيج فرهنگي عاشقانه، حضوري آگاهانه و مقاومتي عالمانه در مدرسه انقلاب است

هنرمند و شاعر بسيجي شهرستان اردل گفت: بسيج فرهنگي است عاشقانه، حضوري است آگاهانه و مقاومتي است عالمانه که در مدرسه انقلاب اسلامي نهادينه شده است.
بسيج فرهنگي عاشقانه، حضوري آگاهانه و مقاومتي عالمانه در مدرسه انقلاب است
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با تبريک گراميداشت هفته بسيج وگراميداشت ياد و خاطره شهداي نظام جمهوري اسلامي ايران ،به سالروز تشکيل هفته بسيج مستضعفين به فرمان امام راحل در ۵ آذر۱۳۵۹ اشاره کرد و گفت:بسيج پشتيباني ملت و بدنه فعال يک جامعه بوده و در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نماد عيني و اقتدار ملي دارد.

حسيني با اشاره به نقش تاثير گذار بسيج در جريان دفاع مقدس بسيج را مدافع اصيل ارزشهاي انقلابي و آرمانهاي امام راحل و منويات مقام معظم رهبري دانست و گفت: هر زمان که نظام با خطري روبرو شد بسيج در صحنه حاضربود و جانانه از نظام وارزشهاي آن دفاع کرده است

ايشان ترويج فرهنگ بسيج در جامعه به ويژه نسل جوان را براي حفظ روحيه جهاد و شهادت و ايستادگي و استقامت برابر سختي ها دانست.

اين هنرمند و شاعر بسيجي با بيان اينکه بسيج در عرصه هاي مختلف حضور فعال دارد اظهار کرد: بسيج در هشت سال دفاع مقدس با تمام توان از میهن اسلامي خوددر برابر زيادي خواهي مستکبران عالم دفاع کرد.

حسيني در پايان سخنان خود به فعاليت هاي بسيج در سطح کلان پرداخت و بيان کرد: بسيج در عرصه هاي فرهنگي و هنري، اجتماعي ، جهاد اقتصادي و محروميت زدايي حضور فعال و تعيين کننده اي دارد.

انتهاي پيام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۲۰

12 Feb 2020