۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۴۱۴۷
استاندار چهارمحال و بختياري در بروجن:

تغيير نام پيست ورزشي بروجن به نام شهيد غلامعلي نيکحواه/ 660 ميليارد ريال اعتبار سال گذشته در بروجن جذب شد

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شهرستان بروجن در سال گذشته توانست 660 ميليارد ريال اعتبارات ملي جذب کند که در طول تاريخ بي سابقه است.
تغيير نام پيست ورزشي بروجن به نام شهيد غلامعلي نيکحواه/ 660 ميليارد ريال اعتبار سال گذشته در بروجن جذب شد
به گزارش جهانبینن نیوز به نقل از کلار، قاسم سليماني دشتکي صبح امروز در يادواره شهيد شاخص بسيج کارمندان کشور، شهيد مهندس غلامعلي نيکخواه در بروجن با بيان اين که مردم مجاهد استان چهارمحال و بختياري در طول تاريخ نقش آفرين بودند، اظهار داشت: قشرهاي مختلف جامعه در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسيار عظيمي داشتند.

سليماني، شهيد مهندس غلامعلي نيکخواه را از جمله ي شاخص ترين مبارزين کارمندي دانست و گفت: شهيد نيکخواه در مدت عمر کوتاهش منشا جهاد اقتصادي، علمي و فرهنگي بود.

وي به سختي ها و مشکلاتي که در خارج از کشور براي شهيد نيکخواه وجود داشت اشاره کرد و افزود: با وجود تمام مشکلات شهيد نيکخواه راست قامت ايستاد و مروج اسلام ناب محمدي، پيام ها و اطلاعيه هاي امام راحل بود.

استاندار چهار محال و بختياري با بيان اين که شهيد نيکخواه در خارج از کشور مروج حرکت پيامبر گونه امام(ره) بود، گفت: اين شهيد بزرگوار يکي از افرادي بود که در راستاي ترويج اهداف امام (ره) تلاش هاي بسياري نمود.

سليماني با بيان اين که سالن ورزشي دو ميداني تارتان امروز به نام شهيد نيکخواه نامگذاري شد، افزود: بروجن در سال گذشته توانست ۶۶۰ ميليارد ريال اعتبارات ملي جذب کند که در طول تاريخ بي سابقه است.

وي اعتبارات جذب شده را در پروژه هاي راه، بيمارستان، ورزشي، آب شهري و روستايي و ... عنوان کرد و گفت: افتخار نظام جمهوري اسلامي است که در يک شهرستان بيشتر از منابع ملي استفاده شود؛ بيشتر از تلاش رديف هاي ملي از طريق وزرات راه، بهداشت و درمان و جهاد کشاورزي پروژه هاي بسيار اساسي بود گرچه اين پروژه ها ملي بود ولي بالاخره به بروجن وصل شد.

سليماني به حفظ انقلاب در مقابل توطئه هاي مختلف استکبار، تحريک گروهک هاي داخلي و مشکلاتي که در داخل بوجود آمد اشاره کرد و گفت: در دفاع از انقلاب افرادي که رهبري نظام را در قسمت هاي مختلف به دست داشتند حافظ نظام بودند به خاطر همين يکي پس از ديگري ترور شدند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۳۸

24 Jan 2020