۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۲۱۳۵۷

توزیع بیش از 400هزار نهال مثمر در سطح استان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از توزیع نهال مثمردر سطح استان ،خبر داد.
توزیع بیش از 400هزار نهال مثمر در سطح استان
به گزارش جهانبین نیوز سید طاهر نوربخش گفت: توزیع نهال مثمر درجایگاه های مخصوص که با همکاری مدیریت جهاد کشاوری شهرستان ها و سازمان جهاد کشاورزی استان مشخص گردید اقدام به توزیع نهال شناسه دار کرده است.

وی با بیان اینکه، با توجه به نیازسنجی استان پیش بینی می شود به ۴۵۰هزار اصله نهال نیاز باشد افزود: از این میزان نهال مورد نیاز ۲۷۰هزار از نهالستانهای مجاز داخل استان تامین شده ومابقی از نهالستانهای خارج از استان که توسط کارشناسان فنی موردتایید می باشد تامین شده است.

نوربخش اظهار کرد: باغداران محترم فقط نهال های مورد نیاز خود را از جایگاههای مجاز وتایید شده توسط سازمان جهادکشاورزی استان ،خریداری کنند ونهال سالم باید حتما دارای شناسنامه ،دارای ریشه سالم، پایه مشخص ومحل مناسب پیوندک باشد.

گفتنی است نهال های گردوپیوندی با مبلغ مصوب ۴۱۰۰تومان،بادام پیوندی ۲۴۰۰تومان،هلو وشلیل ۲۶۰۰تومان ،زردآلو ۲۶۰۰تومان ،آلو ۳۶۰۰تومان ، آلبالو ۴۱۰۰تومان ،گیلاس ۴۱۰۰تومان ،سیب پیوندی ۲۶۰۰تومان،گلابی پیوندی۳۵۰۰تومان،به پیوندی ۳۷۰۰تومان در جایگاههای توزیع درنهال در تمامی شهرستان ها توزیع می شود که قسمتی از هزینه تولید این نهالها یارانه تعلق گرفته است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۶:۱۵

7 Feb 2020